Kaffetanten skrev 2024-12-14 14:04:49 följande:
Heja er ❤️❤️ Har ni pratat med läkaren om att han tar antihistamin så regelbundet? Vad står det på FASS om just den han använder? Är det verkligen bevisat, många gånger tvingas de utgå ifrån studier på djur för att det inte finns tillräckligt på människor! Förhoppningsvis är era små pälsbäbisar inget problem, men du får gärna återkoppla om du får veta mer! Håller verkligen alla tummar och tår för nästa embryo fäster 🙏🏽
jJag är själv i ruvardag 4, har liten risk att bli överstimulerad, men valde att gå vidare med insättning ändå. Så förvirrande när jag har så stor mage redan, min hjärna är verkligen förvirrad och ah för första gången har jjag idag ångest över vad som blir utfallet på testdag. Jag kommer nog inte våga testa innan dess. #förstagången
Vi har nu fått besked att de vill pausa för att göra mer utredning. Ska dit på onsdag för undersökning av livmodern. De tycker att det borde ha gått med tre fina embryon (även om första tog sig med sen blev MA). Men kan också vara att min ägglossning varit oregelbunden sen missfallet och att det inte blivit bra timing typ för de två senaste FET. Ska göra stimulerad FET nästa gång vilket känns skönt eftersom vi gjorde det med första som faktiskt tog sig.
Ska fråga om allergi och antihistaminer också, men är säkert som du säger att det finns alldeles för lite bra studier på det. Är ens nattgooglingar som spårar när man är ledsen och inte kan sova 😅
Håller tummarna för att ditt embryo satt sig 🥰🙏