EB90 skrev 2025-01-21 19:20:51 följande:
Hur gick ultraljudet?❤️
Jag var på ultraljud igår för koll efter att ha tagit Letrozol förra veckan. Testade positiv på ÄL-test i söndags så hade nog ÄL igår vilket läkaren kunde ana på ul. Allt ser fint ut inför nytt FET som blir på lördag 😊
Är så upp och ner i känslorna, men märker också att jag blir mer och mer negativ inför varje återföring (kanske inte så konstigt när det gått dåligt hittills). Blir också störd av allt man måste hålla på med, sprutor, suppar, mediciner... meeen i nästa stund sjukt tacksam över att möjligheten finns.
Har dock mått väldigt dåligt generellt sen missfall i augusti, och inte orkat träffa vänner eller vara social. Känner mig lite ensam nu. Samtidigt orkar jag inte träffa så mycket folk mer än familjen. Blir en ond spiral tror jag, skulle nog behöva rycka upp mitt sociala liv..
Det gick toppen ❤️ fick ta ovitrelle på kvällen, idag har jag börjat med progesteron och på fredag blir FET.
Åh kul då är vi väldigt nära.
Tufft med missfall ❤️ jag tycker du ska vara lite snäll mot dig själv, det är inte konstigt att det blir så när man går igenom en sån kris som detta är. Men om du tror det skulle kännas bättre av att försöka ha lite mer social kontakt kan det ju vara bra att försöka. Men boka inte upp dig för mycket så det blir en press bara.
Håller tummarna att det går bra för dig den här gången.