RH93 skrev 2025-01-04 05:42:31 följande:
Hej alla krigare.
Vi skulle ha gjort en FET i början på nov förra året, men när jag va ultraljudskontroll upptäcktes istället en polyp som behövde tas bort. Jag fick därför göra en hysteroskopi i slutet av nov och sedan behövde man vänta en menscykel mellan. Nu har det äntligen gått och min mens är beräknad inom några dagar. Är så taggad men också livrädd då vi bara har ett embyro i frysen och våra pengar i princip är slut efter det. Men försöker inte tänka på det för mycket.
Är det fler som ska göra insättningar här snart?
Jag väntar på mensen som borde dyka upp inom närmsta dagarna för att sätta igång med stimulering igen och förhoppningsvis en insättning nu i januari.
Jag förstår dina känslor. Vi är i ungefär samma situation. Vi har ett försök kvar i vårt trepack och har valt att göra ett nytt äggplock istället för att sätta in det embryo vi har kvar i frysen. Funkar det inte den här gången lär vi försöka få ihop pengar om vi ska fortsätta och det kommer bli en paus på grund av det. Därför kändes det bättre att låta embryot i frysen vänta tills senare och göra ett äggplock nu direkt då jag är lite äldre.
Håller tummarna att det är er tur nu😊