Anonym (Andrabarnet) skrev 2024-12-01 12:54:28 följande:
Verkar som vi är många oroliga! Jag hade en sån hemsk dröm förra graviditeten som etsat sig fast. Om att jag fick missfall med andra barnet. Det låter väl jättelarvigt att lägga vikt vid en sån grej men av nån anledning har jag inte kunnat släppa den drömmen. 
Som svar på din fråga tycker jag att jag haft något mer molvärk och mer symtom nu än förra graviditeten. Framförallt såhär tidigt! Kan inte minnas att jag kände något alls före v. 6 när jag insåg att jag var gravid förra gången. Denna gång har jag haft en del molvärk sedan två veckor tillbaka. Även känt illamående redan.
Riktigt jobbigt är det! Förstår att en sån dröm kan sätta tankar, men det var bara en dröm också. Ens drömmar kan ju spegla in i ens rädslor 💞
Ja, för mig hade jag JÄTTE ömma bröst sist, humörsvängningar, ökad urinering, flytningar och lite molvärk. Har väl samma nu men mycket mindre ömma bröst än sist och mer molvärk, som att dom två bytt plats!
Haft molvärk sedan 1-2 dagar efter ägglossningen sjukt nog, som blev värre på äl+8! Nu kommer den och går, gör inte jätteont men den är svår att missa ändå haha! Det liksom spänner, sticker till och krampar typ 😅