• KlasBanan

Alltmer tyder på att det rekordlåga barnafödandet är kvinnornas fel

Från dejtingappar vet vi redan att kvinnor väljer bort cirka 80 % av alla män, och att man bara väljer bort cirka 20 % av alla kvinnor.

Nu framgår det även att kvinnornas extrema kräsenhet gäller politiska åsikter också:

www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/opinionsforetaget-politiska-asikter-kan-paverka-barnafodandet

66 % av alla kvinnor tycker det är viktigt att mannen har liknande politiska åsikter som de själva. Motsvarande för män mot kvinnor är 42 %.

Kan vi sluta gå som katten kring het gröt och på allvar börja diskutera samhällsproblemet med kvinnors extrema kräsenhet? Kräsenheten riskerar att underminera hela samhället och att befolkningstillväxten kollapsar.

• Svar på tråden Alltmer tyder på att det rekordlåga barnafödandet är kvinnornas fel
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (vad bra då tar vi detta igen)

BuhuSkål

• KlasBanan
    Anonym (Y) skrev 2025-02-13 13:48:10 följande:
    Nej, det pallar vi inte. Jag är gift och nöjd.

Ni kan sitta och ensam-dra iden i tysthet och behålla eller åtgärda era problem själva. 
    Lite svårt att åtgärda problemen när kvinnor har satt sina ribbor högt uppe i skyn.

Jag tycker det talas alldeles för lite om detta på samhällsnivå. Media tar aldrig upp det, för de är fulla av feminister som inte vill öppna den diskussionen.

Men om man har två parter, och den ena kräver guld och gröna skogar för att det ska bli något, är det där problemet ligger.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (On point)
    KlasBanan skrev 2025-02-13 13:46:05 följande:
    Alltmer tyder på att det rekordlåga barnafödandet är kvinnornas fel

Från dejtingappar vet vi redan att kvinnor väljer bort cirka 80 % av alla män, och att man bara väljer bort cirka 20 % av alla kvinnor.

Nu framgår det även att kvinnornas extrema kräsenhet gäller politiska åsikter också:

www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/opinionsforetaget-politiska-asikter-kan-paverka-barnafodandet

66 % av alla kvinnor tycker det är viktigt att mannen har liknande politiska åsikter som de själva. Motsvarande för män mot kvinnor är 42 %.

Kan vi sluta gå som katten kring het gröt och på allvar börja diskutera samhällsproblemet med kvinnors extrema kräsenhet? Kräsenheten riskerar att underminera hela samhället och att befolkningstillväxten kollapsar.

Det är väl ändå självklart.

Så vitt jag vet är det fortfarande kvinnor som föder barn inte män.

Varför kvinnorna inte väljer föda 3 barn eller flera kan vi diskutera.
  • Meddelande borttaget
  • KlasBanan
    Anonym (Y) skrev 2025-02-13 13:52:03 följande:
    Nej då. Bara för er.
    Ni kan diskutera det inbördes om ni måste. Stör inte obrydda. Nu går vi vidare och planerar eftermiddagens aktiviteter!
    Så du bryr dig bara om dig själv? Du struntar i samhället?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (I)

Läste precis att någon blev dömd för att han dödade en gravid kvinna för att han inte ville bli pappa.

Jag tror att ts frågeställning egentligen handlar om mäns kontroll av kvinnor.

• KlasBanan
    Anonym (Y) skrev 2025-02-13 13:54:16 följande:
    Be om upprepningar kan man ju göra vid en muntlig diskussion. Mina inlägg står kvar att läsa ifall du inte tyckte dig uppfatta innehållet.
    Dina svar är ignoranta, och därför kallar jag dig egoist. Du verkar bara bry dig om dig själv.
Svar på tråden Alltmer tyder på att det rekordlåga barnafödandet är kvinnornas fel