• 82an

Är det OK att ha päls på sig?

Ja som rubriken lyder är det OK att ha päls på sig?
    Motivera gärna era svar...

Anledningen till att jag startar denna omröstning är att jag hittade min mormors gamla kappa som jag fått (skitsnygg). Det visade sig dock att det är en päls. Jag är lite osäker på vad jag verkligen tycker om att bära päls

vecka 32
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det OK att ha päls på sig?
  • cummulus

Ta på dig pälsen du. Päls är varmt och snyggt!!!
    Jag äter djur oxå men det är jag kanske ensam om

• Snurriga trollungen

Jag är ingen päls älskare som så, men de pälsar som redan finns tycker jag att man kan ta hand om. Varför ska man slänga fina pälsar som redan finns?
    Men att köpa en ny päls är idioti.
    Själv så bryr jag mig inte om en del har pälsar eller inte, men tycker att det är skillnad om man fått ärva eller om man köpt.

Vill man få stopp på det här med pälsar, tycker jag man ska bli mer aktiv i politiken och sen se till att inte köpa några pälsar.
    Men att slänga pälsar tycker jag är bara dumt, man kan i för sig skänka bort till uteliggare som är bostadslösa så de klarar av vintern bättre, för riktiga pälsar håller verkligen värmen.

• 81a

Säljer en snygg päls till salu, blev lite fel där

• vadskajaghetadå

nä det tycker jag inte...

• 81a

Glad Bilder finns omgående för den som vill se

• vadskajaghetadå

nä man ska ju inte slänga de som redan finns, men heller inte sponsra genom att köpa nya.

de värmer ju väldigt bra har jag hört men jag skulle nog skämas lite att gå runt i en, inget jag vill visa upp att jag äger en, för skulle jag äga en skulle det bero på att jag fått den isåntfall.

• vadskajaghetadå

jag ser inga bilder hos dig...

• Stellas Mami

Det är absolut ok! Jag älskar pälsar!

• 81a
    sannispannisen skrev 2006-11-12 22:31:49 följande:
    jag ser inga bilder hos dig...
    Jag lägger in nu. Kolla om nåon minut
Svar på tråden Är det OK att ha päls på sig?