Minns du nintendo 8 bitars spel tracknfield? :-) (bild)
håller på att buda på den nu!!! hoppas jag får dom.köpte en variant igår av det men det var inte riktiga tracknfield....
man satt och slog på kontrollen
Har lite vöer 5k emu-spel på datorn. Både arkad och nintendo. Spelar något av dem ibland för skojs skull. Extra kul att dra igång en gammal track&field eller liknande när man är några som ölar.
ok
410 kr vart det bara allt som allt hoppas dom skickar det snart, ska betala ikväll!!
Ja, har ett hemma som det ofta spelas på. Både av sonen och oss vuxna
Track n field är ju ett riktigt trycka-tryckaspel, klart kul :)
Ja, jag älskar det. mina föräldrar har ett hemma som jag brukade spela på när jag var yngre, men det är tyvärr trasigt Har ett supernintendo själv.
Man fick kramp i fingrarna men roligt var det!
Röstade ja - jag älskar det, fast nu kom jag på att jag ju är så gammal att det var Commodore 64 vi spelade track and field på
Men kul var det!
*nostalgi*
Och så var vi helt besatta av Bubble Bobble. Nån som minns det?
Jag spelade TracknField i somras. Jisses så ont i fingrarna jag hade.
ja det var billigt! jag sålde mitt för runt 1000 kronor för några år sedan men då hade jag 4 spel med. (inkl track and field II)
Ja.. vilka minnen.. hade ett sånt...
haha.. Det spelet är det ju som tar sönder alla kontroller!! Älskar 8-bit!! hur gjorde ni när ni tryckte? drog ni fingret över eller lyfte ni dom?.. Förstår ni vad jag menar? haha. Själv drog jag fingret framotillbaka hela tiden. =DD
jag säljer sånt på tradera så du kan bjuda på det tack