• vadskajaghetadå

Minns du nintendo 8 bitars spel tracknfield? :-) (bild)

håller på att buda på den nu!!! hoppas jag får dom.

köpte en variant igår av det men det var inte riktiga tracknfield....
    man satt och slog på kontrollen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Minns du nintendo 8 bitars spel tracknfield? :-) (bild)
  • ludenben
    ballerinamuffins skrev 2007-10-09 18:18:52 följande:
    Haha vi hade osså sånt o så hade vi en orange "pistol" som man sköt ankor med. Skit roligt var det. saknar det!
    duckhunt!!
  • vadskajaghetadå

jag har en grej hemma som jag köpte igår i kista galleria.

där finns tracknfield men det är inte riktiga spelet.

mario bros finns, men heter PANDABROS hjälp!!

duck hunt finns, paperboy,donkey kong, city race etc 180 spel men inte original så nu ska det bli orginal!!

• Anna1111

Ja, jag minns hur in i helsike svårt det var att springa trestegs, blev ju bara att man for fram på ett ben eller hur jag ska förklara.. Ont som sjutton var det att springa pga av att snabbt växla mellan A och B-knappen eller hur det var så jag kan inte påstå att jag älskade det, men har spelat det ofta.

Mins ni Ice Climber, Mega man, Super Maria Bros, Mario Bros, Donkey Kong.. Kid Ikarus m.m.

• Vildblomman

minns spelet! och nu blev jag påmind om den oranga pistolen! gud vad man glömmer som sedan poffar upp för nån säger nåt eller visar en bild!

• Anna1111

Ja men Zelda, hur kan jag glömma Zelda, ett av favvospelen. Duck hunt-pistolen kommer jag ihåg, det fanns något spel man skulle skjuta på en gubbe så han inte ramlade ner. Jag höll pistolen direkt mot TV:n. Inget fusk aaalls.

• Runguska

Ja, men jag gillade T&F bättre än T&F 2. Enda nackdelen med just de spelen är väl förövrvrigt att de sliter så på kontrollerna och att dessa numera är ganska svåra att få tag på. Här hemma har vi två konsoler varav jag gjort den ena regionsfri så vi kan spela amerikanska spel på den (billigare att köpa än Europeiska). Många klassiker finns i NES-lådan, (den svarta oficiella i trä) men vi spelar inte så ofta nu för tiden trots att både jag och maken är uppväxta med dessas spel.

• TrailerTrash

Grattis..Får jag köpa det av dig för 320

sannispannisen skrev 2007-10-09 18:32:48 följande:
    jag vann nintendot med 10 kr 310 kr, tyckte min kille var billigt.
    Du är så fet att om du hoppar upp i luften, så riskerar du att fastna.
Svar på tråden Minns du nintendo 8 bitars spel tracknfield? :-) (bild)