Vi som har eller har barn med EDS 4
Tänkte på det där med urinen vet att vissa mediciner kan göra så att urinen luktar,äter han ngt speciell medicin??
Det du beskriver med tt han är blek trött och grinig känner jag igen på Anton han var mycket sån i somras då han hade ännu mer problem men sin mage.
DOM SKREV I HANS JOURNAL BLEK TRÖTT MED STORA SVARTA RINGAR RUNT ÖGONEN.
Rosita: tänkte på det där emd rumpan har hon mest ontnär hon skall sova??
Vet ej men vet att min dotter hade springmask en gång när hon var liten och det kan kännas att det gör ont i rumpan samt att det kliar en del.Finns receptfria tabletter att köpa på apoteket mot detta.
Eller hon har inte UVI?? Som du vet har ju Anton problem med detta och flera med Eds??
Sen det där med att dricka det gör ju Anton jättemycket även natetid ,på honom har dom kollat och det var ej diabetes.
Men på edsegnaforum skrev ju även Katta att hon dricket väldigt mycket att dom har svårt med vätskebalansen.
Apropå lördag då åker vi till Cran Canaria hela familjen kommer hem nästa lördag vilket skall bli skönt.
Hoppas bara att han håller sig frisk så man slipper uppsöka läkarvård,har med mig bärarkortet ifall det skulle bli aktuellt
Kramar Viktoria