• Melvis

Vad var du rädd för när du var liten?

Ja som sagt, vilken var din största rädsla när du var liten?

Nåt jag var rädd för var att det skulle komma en getinsvärm så stor att man inte kunde andas (när ja skulle sova)
    så jag korvade alltid in mig under täcket så att inte en endaste geting skulle kunna tränga sig igenom :)

• Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?
  • fijah

Jag var väldigt rädd för björn och varg. Sedan var (och ÄR) jag väldigt rädd för åska. Mörkret, spöken och typ andar var jag också rädd för. Jag var inte harig på något sätt, men så fort det blev mörkt blev jag lite rädd för allting. :)

• OMWF

Jag var skiträdd för min mamma när hon nös, jag trodde att hon skulle sprängas. Så var jag hysteriskt rädd för mina dockor/barbies/gosedjur (jag trodde att dom skulle mörda mig) så mamma fick gömma dom i källaren.

• Ragnar

Jag var rädd för mycket.
    Bland annat mörker, spöken, ormar, eld (började inte röka då jag var 14 och alla min vänner började för jag vågade inte tända varken tändstickor eller tändare). Sen var jag rädd för barnen från invandraranläggningen i området och barn i grupp, speciellt pojkar, som var äldre än jag.
    När jag var riktigt liten var jag visst hysteriskt rädd för smurfarna, inget jag något minne av men mina föräldrar har berättat.
    Som tur är har jag växt ifrån det mesta. Utom eld, det tycker jag fortfarande inte om.

• Sfinxen

Jag var rädd för att bli träffad av ljuskäglan från TV-masten om nätterna, och så var jag rädd för att stjärnorna skulle trilla ner o träffa mig i huvudet, så jag höll mig alltid nära pappa eftesom han var längre än jag och skulle ta smällen :)

• Melvis

Jag kan väl erkänna att jag är rädd för spöken nu, eller mer andar, kanske samma sak, men men :) Det är nog det jag är mest rädd för nu oxå... igentligen bör ens största rädsla vara människan, de är människorna som gör nästan allt de förjävliga! Jag går hellre ensam i en mörk skog än ensam på en mörk gata i en storstad!

• Me o Mike

exakt.. Do NOT like spöken o andar..

Melvis skrev 2008-04-27 17:14:37 följande:
    Jag kan väl erkänna att jag är rädd för spöken nu, eller mer andar, kanske samma sak, men men :) Det är nog det jag är mest rädd för nu oxå... igentligen bör ens största rädsla vara människan, de är människorna som gör nästan allt de förjävliga! Jag går hellre ensam i en mörk skog än ensam på en mörk gata i en storstad!
  • Pikaur

Att mamma och pappa skulle dö.

• Melvis

haha explodera när man nyser :D ja, man kan då vara rädd för allt :)

Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?