• Melvis

Vad var du rädd för när du var liten?

Ja som sagt, vilken var din största rädsla när du var liten?

Nåt jag var rädd för var att det skulle komma en getinsvärm så stor att man inte kunde andas (när ja skulle sova)
    så jag korvade alltid in mig under täcket så att inte en endaste geting skulle kunna tränga sig igenom :)

• Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?
  • Borboleta

Jag var rädd för han i Vilse i Pannkakan, vad han nu heter.

• Gela O

Myror... det sitter i lite fortfarande till och med. Jag tycker de är riktigt obehagliga. Spindlar och alla andra kryp var (och är) ok.

Katter ver inte heller någon favorit (kan ha något att göra med att grannens katt inte gillade att bli buren upp och ner av en fyraåring - jag har ärr fortfarande).

• Turran

Utvecklingsstörda människor och min storebror.

• Fru annmi

Ormar,Truckar, stora Grävmaskiner & Flintskalliga

• Fru annmi

Fru annmi skrev 2008-05-06 19:31:46 följande:

Ormar,Truckar, stora Grävmaskiner & Flintskalliga
    Jaa såklart Vampyerna mé & Varulvarna...*Usch*
  • snartliverhorn

Livrädd för att en hand skulle hänga ner för sängkanten när jag somnat. Trodde någon skulle ta tag i den och dra ner mig in under sängen..

• bebbe made in italy

Min stora stora rädsla i flera år att mamma skulle dö. Hade ångest när jag hörde en ambulans då jag trodde den körde henne, led av detta mellan 6-9 års ålder värst i 7-8 års åldern. Mamma fick knappt gå någon vart under dessa år utan att jag skrek och grät hysteriskt vet forfarande inte varför jag var så rädd men jag stog inte ut med tanken på att förlora henne vet jag...

Mamma till världens sötaste lilla docka
Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?