• Eisa

Är förlossningen den värsta smärta du känt?

Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.

Inte den värsta smärtan jag känt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är förlossningen den värsta smärta du känt?
  • Blue face

Japp, den värsta smärta jag varit med om! EDAn tog inte som den skulle och jag bad faktiskt mannen min att skjuta mig i huvudet (hur han nu skulle kunnat det utan pistol

• m3ssy

Inte den första förlossningen men den andra, då var smärtan outhärdlig.

• PicaGirl

Nix, gallstensanfall var värre. Jag fick det bara två månader efter att jag fött mitt första barn. Hoppas att jag aldrig mer råkar ut för gallproblem!

Barn har jag fött igen och jag gör det mer än gärna fler gånger!

/PicaGirl

• rubygirl

Den första förlossningen ja, eftersom jag var rädd och spände mig.

Den andra förlossningen gjorde ont men jag hade hela tiden kontroll över min kropp och vad jag kände. Det var liksom MYCKET smärta men inte negativ smärta. Men visst, det är inget jag skulle göra om för nöjes skull.

• hej att
    hej att skrev 2008-06-21 16:34:50 följande:
    Nej min IBS är värre.
    Eller jo, min första förlossning där jag spände mig och öppnade mig 7cm på 15-20 minuter, är det ondaste jag varit med om.
    Den andra gick ungefär lika snabbt men jag var inte rädd, gjorde inte ens i närheten så ont som min ibs.
  • starchild82

Nej jag tyckte smärtan var hanterbar, kan tycka det gör ondare att slå i tån t ex.

• Eisa
    starchild82 skrev 2008-06-22 21:18:46 följande:
    Nej jag tyckte smärtan var hanterbar, kan tycka det gör ondare att slå i tån t ex.
    verkligen, fy hell
Svar på tråden Är förlossningen den värsta smärta du känt?