• Eisa

Är förlossningen den värsta smärta du känt?

Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.

Inte den värsta smärtan jag känt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är förlossningen den värsta smärta du känt?
  • Hannnas

Tyckte ju att både njursten och dra ut en kindtand utan bedövning var en baggis jämfört med att föda barn...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • lillamammsen

Fram tills jag fick inflammation i tanden så var förlossningen den värsta smärtan jag gått igenom men sen måste jag säga tanden..
    jag trodde jag skulle dö, att jag fått hjärnblödning el något värre..Jag föder gärna barn igen men hellre drar jag ut alla tänder i munnen än att gå igenom den smärtan jag hade i tanden igen.

• ajnas

Det enda som någonsin gjort i närheten lika ont var när jag tog en stor tugga av en chilifrukt för några veckor sen.

• Solen73

när trummhinnan spricker i örat gör i och för sig också ont men inte lika överdjävligt som att föda.

• Pesto

Har haft gallstensanfall som enligt mig var värre än förlossningen. Vid gallstensanfallen spydde jag av smärta och tog smärtstillande, förlossningen klarade jag utan någon form av smärtlindring.

• Miss geisha

jo det va outhärdligt fruktansvärt utan smärtlindring men sen blev det akutsnitt

• mammsas

Jag opererade bort livmodern för 3 veckor sen. Dagarna efter var de värsta dagarna i mitt liv. Jag har fött 4 barn. Men förlossningssmärtan kommer det ju något gott av. Man får ju en bebis.

• Limpan1234
    annikaloppan skrev 2008-06-18 21:29:34 följande:
    Att föda barn gör inte ont..
    Hahaha, säg det till min kusin som inte fick bedövning och sprack så hon fick sy över 50 stygn Förvånad
  • Pellefanten

Annikaloppan: agreed.

Limpan1234: Gissar att hon menar normala förlossningar och inte komplicerade förlossningar med bristningar från Ystad till Haparanda...

Svar på tråden Är förlossningen den värsta smärta du känt?