Är förlossningen den värsta smärta du känt?
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Ja, var den? Jag tycker inte den gjorde så fasligt ont. Ont, visst, men aldrig så att jag ville ge upp, skrika eller trodde jag skulle dö/gå av eller nåt sånt.
Inte den värsta smärtan jag känt.
Tyckte ju att både njursten och dra ut en kindtand utan bedövning var en baggis jämfört med att föda barn...
Fram tills jag fick inflammation i tanden så var förlossningen den värsta smärtan jag gått igenom men sen måste jag säga tanden..
jag trodde jag skulle dö, att jag fått hjärnblödning el något värre..Jag föder gärna barn igen men hellre drar jag ut alla tänder i munnen än att gå igenom den smärtan jag hade i tanden igen.
Det enda som någonsin gjort i närheten lika ont var när jag tog en stor tugga av en chilifrukt för några veckor sen.
när trummhinnan spricker i örat gör i och för sig också ont men inte lika överdjävligt som att föda.
Har haft gallstensanfall som enligt mig var värre än förlossningen. Vid gallstensanfallen spydde jag av smärta och tog smärtstillande, förlossningen klarade jag utan någon form av smärtlindring.
jo det va outhärdligt fruktansvärt utan smärtlindring men sen blev det akutsnitt
Jag opererade bort livmodern för 3 veckor sen. Dagarna efter var de värsta dagarna i mitt liv. Jag har fött 4 barn. Men förlossningssmärtan kommer det ju något gott av. Man får ju en bebis.
Nej. Jag har haft ondare både innan och efter förlossningen.
Annikaloppan: agreed.
Limpan1234: Gissar att hon menar normala förlossningar och inte komplicerade förlossningar med bristningar från Ystad till Haparanda...