• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Simon 681

Jag är mycket intresserad av amerikansk politik och skriver en blogg där jag presenterar kandidaterna, analyserar och förklarar.

http://dubbeltnk.blogg.se/

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Bettany

Jag bloggar främst om vår resa med att starta igång en gammal lantgård, som vi idag hyr men hoppas kunna köpa loss längre fram.
    Boningshuset är enligt uppgift byggd på 1930-talet och saknar moderniteter som vatten och avlopp. Värmen är en vedpanna i köket med två tillhörande element och elen är enkel.
    Planerna är att renovera så pass att vi får plats med familjen, bygga upp en hundavel, ha höns, får och kanske några nötdjur. Eftersom vi vuxna jagar vill vi också ha plats för att ta tillvara på viltkött och varför inte ha plats för kurser för jakthundsägare, jägarexamen och styckkurser, jaktgäster, erbjuda mysiga övernattningar... Ja, listan på drömmar och visioner kan göras lång.

Bloggen finns här: gardenpavallen.blogg.se/

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!