• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • WilliamCultus

Sponsra min klass så vi har råd med studenten nästa år!

sponsor.se det finns massvis med saker på den sidan, något till alla.

väljer vem ni vill sponsra gå ner till Cultusgymnasium VO14. 

Skriv gärna William som den som fick er att sponsra våran klass! 

Tack på förhand.

• JJRpersonaldevelopment
    Här kommer ni att få följa med på en resa där 3 unga tjejer har en idé om att starta ett eget företag där vår huvudinriktning kommer att vara på tjejer och killar i åldrarna 15 till 30 år där erbjuder tjänster inom coachning, rådgivning, teambuildings för att tillsammans kunna skapa ett samhälle där tjej som kille ska känna sig trygga i sig själva och finna en balans i vardagslivet. Just för att vi lever i ett samhälle där vi ständigt påverkas av hård press och hård konkurrens både via jobbmässigt men även i privatlivet. Därför vill vi rikta oss till unga människor som behöver råd och stöd för att de ska känna att även de kan lyckas i livet och finna en harmoni. 

på föreläsningarna och teambuildingen så kommer folk i alla åldrar kunna delta :)

vår blogg: jjrpersonaldevelopment.wordpress.com/
  • Flickanx2
    Så var december här med allt vad det innebär. Själv tycker jag om den månaden, just bara för att det är så mysigt att få sitta inne. Tända en massa ljus och mysa med nära och kära. Eller bara mysa med sig själv också, för den delen.

Sedan är det som om mitt hus liksom byter skepnad just under julen. Eftersom jag byter julgardiner och färger så känns det lite nytt och fräscht, liksom.

Ja, alla månader har sitt. Sommaren är såklart fortfarande min favorit men snabbt efter den kommer julen. Sämst tycker jag om november:

"Huha, den tycker jag vi kan hoppa över helt!", tänker jag och tänder mitt ljus här i vardagsrummet och fortsätter att mysa.

Ha det gott, kram n

ekdungen.blogspot.se/

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!