• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Flickanx2
    Så var det dags för ett nytt år.
    Igen...
    Oj, vad fort tiden går.
    Just detta året kommer med nya spännande händelser att se fram emot. 
    Håll ögonen öppna för snart kommer det att hända roliga saker!
    Take care, därute i etern så länge :) 

kram n
  • Flickanx2

Äntligen kan jag gå ut till er alla med min 
    hemlighet.

"Jag är med i Farmen 2016!!!" 

Det är knappt att jag tror det är sant själv, fast det är det!
    Gissa om det har varit svårt att hålla tyst om ?

Jo, jätte faktiskt men nu är det alltså officiellt äntligen.
    Detta har varit ett äventyr i mitt liv som det är svårt att slå.
    Det har varit jättetufft många gånger men lika mycket skratt som tårar har det blivit.

Jag är sjukt nervös inför säsongsstarten nu på söndag. 

Nu får ni alla mina vänner i uppdrag att följa med mig i detta äventyr på TV4. 

Kraaam på er alla 
    Smiley smile
  • Tetti

Jag har en blogg som heter anorexiresan.blogg.se. Skriver om livet med anorexi och att försöka bli frisk men också om livet som hundägare och livet i övrigt. Har även en bipolärdiagnos och kämpar för att klara av dagarna med hjälp av en massa mediciner och ansträngningar när livet känns tungt och motigt.

• Flickanx2

Hej igen... Jag hade visst länkat fel innan. Här kommer den rätta :)

Äntligen kan jag gå ut till er alla med min 
    hemlighet.

"Jag är med i Farmen 2016!!!" 

Det är knappt att jag tror det är sant själv, fast det är det!
    Gissa om det har varit svårt att hålla tyst om ?

Jo, jätte faktiskt men nu är det alltså officiellt äntligen.

Detta har varit ett äventyr i mitt liv som det är svårt att slå.
    Det har varit jättetufft många gånger men lika mycket skratt som tårar har det blivit.

Jag är sjukt nervös inför säsongsstarten nu på söndag. 

Nu får ni alla mina vänner i uppdrag att följa med mig i detta äventyr på TV4. 

Kraaam på er alla 
    Smiley smile
  • Flickanx2

FARMEN 2016

Här kommer en länk till min 
    videoblogg del 1

ekdungen.blogspot.se/

Äntligen
     har det dragit igång! Premiärstarten hade 843 000 tittare, och stod då i konkurrens med "Så ska det låta"! Det var inte dåligt det. Här på min videoblogg kommer jag att bjuda på smaskigadetaljer som inte alltid visas i programmet. Det blir förklaringar om hur konflikterna utspelade sig men också en hel del skratt. Ja, kort och gott allt. Till och med saker som hände utanför kamerornasgranskande öga ;) 
    Lovar att du kommer att tycka det är roligt att se, så  häng gärna med mig.

Kram nilla
  • Flickanx2

ekdungen.blogspot.se/

Lyssna på radiointervjun:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=6344026&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
    Idag blev jag intervjuad i radio P4. Superkul! Det var ganska tidigt på morgonen så jag ser ut som om jag nyss stigit upp ur sängen på bilden. ;)

Kul var det att få dela med mig till lyssnarna om hur det kan gå till på Farmen. Passade på att berätta att det finns lite av en "naken-chock" även i år. Kanske en ny "Naken-Janne", vem vet. Den som fortsätter titta får se.

Vi tog även upp lite om att det finns både för och nack-delar med att vara med i dokusåpor, eftersom det faktiskt är den andra jag är med i. Har tidigare varit med i såpan om Böda Camping. Vi pratade även om att det finns mycket näthat men "peppar-peppar", så har jag än så länge mest fått positiv respons på min medverkan. Även om jag redan nu bestämt mig för att inte ta åt mig om det skrivs något elakt så måste jag nog ändå medge att det gör lite ont att läsa. Därför är jag överlycklig nu över alla härliga ord ni därute överöser mig med. TACK. Fortsätt gärna med det ;)

Kram Nilla
  • Flickanx2
    Nyfiken på vad som hände på Farmen till och med dag 5?

ekdungen.blogspot.se/

Hej igen! Nu har vi kommit till dag fem på Farmen och konflikterna hägrar redan på gården. Ewonne retar sig många på men även Ali, som verkar vilja gå och sova mer än att jobba som oss övriga deltagare. 

Robins val av förste-kämpe blir något av en chock för oss andra farmare, då vi mer eller mindre faktiskt räknar med att det ska bli Ewonne som ska bli vald. Jag vill inte att Ali ska riskera att åka hem eftersom han och jag klickar riktigt bra men spelets regler är något vi måste förhålla oss till hela tiden. Om Robin väljer taktiskt eller för gruppens bästa, det får du själv försöka utröna ;)

Annars så kan jag säga att det är superjobbigt just nu med allt regn som öser ned. Vår hungerkänsla börjar ge sig till känna och detta gör att vår ork tar slut fort och konflikterna var mycket värre i verkligheten än vad som visas på tv.

Kram Nilla
Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!