• TyraPaloma

Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?

Jag är ensam med tre barn och jag hatar det, Inte att vara med eller ha mina barn såklart. Men att behöva göra det ensam. Det hade varit så underbart att ha någon att dela alla upplevelser med. Slippa åka på semester ensam med barnen. Inte behöva somna ensam på kvällen. Att ha någon att prata med närsomhelst.

Finns det fler som jag? Jag har varit singel i princip sen dec förra året. Jag vill inte vara det mer men en ung tjej med tre barn verkar inte vara attraktivt precis *suck*.

Några tips på hur man hittar käleken?

• Svar på tråden Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?
  • Thuva03

Nej tyvärr några tips har jag tyvärr inga att ge. För att tyvärr så sitter jag i samma "båt". Vill också hitta någon att dela livet med. Någon som accepterar att man har barn sedan tidigare. Men som sagt det verkar vara svårt att hitta någon....  Hänger på din tråd för att kanske också få tips vart man kan hitta den rätta.....

Ungmamma till Världens Bästa THUVA!!
  • minimalin

Hmm jaa, jag har kommit på pass långt att jag börjat bli mer fokuserad på att vara själv (inte ensam)och att jag blivit bekväm med att vara själv med barnen. Vet inte hur jag skulle kunna integrera en ny partner i mitt liv, även om jag skulle vilja få lite vuxen uppmärksamhet ibland.

• Jo  anna

Vill inte heller vara själv. Fast har bara varit det sen i måndags, men ändå. =/

• Daimis

Vill inte heller vara själv vi har inte hunnit flytta isär än... han som gjorde slut o jag förstod inget alls, tyckte allt var såååå bra med ALLT o så gör han slut bara sådär...
    Har nästan panik över o va själv...ny i stan o känner bara de jag jobbar m plus hans familj/vänner...men inte umgås man m de utan honom...
    Hur står ni ut egentligen???
    Vill inget hellre än att hitta en ny go kille som bryr sig om MIG... men vet inte om jag kan lita på en kille igen...

• TyraPaloma

Tiden då barnen är vakna är ändå ganska ok. men när de somnat på kvällen och jag sitter där helt ensam är det jobbigt... Jag har aldrig tidigare haft problem att hitta pojkvänner... men nu känns det omöjligt.

Någon av er som dejtat? Jag dejtande en kille i 3 veckor nu i somras. Men det funkade inte för han var så upptagen med ALLT annat hela tiden.

• minimalin

Vet du, jag tycker du ska skita i alla män nu ett tag och ägna dig åt dej själv och barnen.

TyraPaloma skrev 2008-09-13 19:01:08 följande:
    Tiden då barnen är vakna är ändå ganska ok. men när de somnat på kvällen och jag sitter där helt ensam är det jobbigt... Jag har aldrig tidigare haft problem att hitta pojkvänner... men nu känns det omöjligt.Någon av er som dejtat? Jag dejtande en kille i 3 veckor nu i somras. Men det funkade inte för han var så upptagen med ALLT annat hela tiden.
  • Yiyah 08

Han finns där ute, han som vill ha dig oavsett hur många barn du har.

Jag lovar, jag är nyseparerad med FYRA barn, varav en liten bebis och om jag bara hade velat så hade jag haft en ny för länge sedan. Jag trodde också att det var kört, att ingen skulle vilja ha mig, men dom fina prinsarna finns där ute.

Fast jag är fortfarande kär i mitt ex så jag vill inte ha dom. Ska jag skicka dom åt ditt håll

• Eisa

Äsch, det kommer när det kommer, ingen idé att deppa

• Cookiequeen

Förstår dig, är ensam med ett barn men just det du skriver, när de somnat och man sitter själv på kvällarna då känner man sig väldigt ensam. Glad att det finns internet ialla fall (jag är 38 så jag minns när internet INTE fanns).
    Jag har nyligen träffat en kille, vet inet om det blir något men han har också barn. Det är ju lättare att träffa någon som har barn, det förstår ju ens situation bättre. Har du provat dejtingsajter? har du abrnvakt ibland, är barnen hos sin pappa, så du överhuvudtaget har möjlighet att dejta någon?

• trisha

va! det stämmer ju inte att ingen vill ha en för att man har barn.....så resonerade min mamma oxå när jag o mina 3 syskon bodde hemma. men jag har flera kill kompisar som skulle dö av lycka av att få träffa en kvinna med barn....så d finns killar som vill ha hela paketet hehe =)

Svar på tråden Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?