• TyraPaloma

Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?

Jag är ensam med tre barn och jag hatar det, Inte att vara med eller ha mina barn såklart. Men att behöva göra det ensam. Det hade varit så underbart att ha någon att dela alla upplevelser med. Slippa åka på semester ensam med barnen. Inte behöva somna ensam på kvällen. Att ha någon att prata med närsomhelst.

Finns det fler som jag? Jag har varit singel i princip sen dec förra året. Jag vill inte vara det mer men en ung tjej med tre barn verkar inte vara attraktivt precis *suck*.

Några tips på hur man hittar käleken?

• Svar på tråden Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?
  • Johannaunknown

Någon i närheten av Helsingborg här?
    Nyseparerad med två barn, och söker kontakt med andra i liknande situation.

• smys

Det här känns ju inte så jävla muntert.. Usch jag som tänkte försöka komma vidare med livet, hitta någon som också har barn och som vill slå sig ner. Kanske inte är så värst attraktivt att vara 24-årig pappa med halvtidsbarn. Är iofs inte ute efter någon som är yngre direkt. Helst äldre.

• Johannaunknown

Känner likadant. Vem vill ha någon med två småbarn? Ah... vad hände med Svenssonlivet man drömde om? :(

• smys
    Johannaunknown skrev 2013-12-15 12:27:18 följande:
    Känner likadant. Vem vill ha någon med två småbarn? Ah... vad hände med Svenssonlivet man drömde om? :(

Folk som är som jag?
  • Lolloooo

"Kul" med fler i samma sits...

29 år med en dotter på 5... har henne jämnt så har lite svårt att träffa nån...

Får dåligt samvete om jag skaffar barnvakt för att träffa killar. .. känns egoistiskt. ...

Samtidigt som dottern gärna vill att jag ska träffa nån.... hon har ingen kontakt alls med sin pappa och jag är rädd för att det skrämmer många killar. ...

Och det skrämmer mig att hon ska fästa sig vid nån om det inte håller. ...

Jättesvårt :/

• Lolloooo

"Kul" med fler i samma sits...

29 år med en dotter på 5... har henne jämnt så har lite svårt att träffa nån...

Får dåligt samvete om jag skaffar barnvakt för att träffa killar. .. känns egoistiskt. ...

Samtidigt som dottern gärna vill att jag ska träffa nån.... hon har ingen kontakt alls med sin pappa och jag är rädd för att det skrämmer många killar. ...

Och det skrämmer mig att hon ska fästa sig vid nån om det inte håller. ...

Jättesvårt :/

• Lolloooo

Tänk om det vore så lätt, då skulle inte den här tråden funnits ;)

smys skrev 2013-12-15 13:05:45 följande:
    Se till att hitta någon som det håller med? ;)

• smys
    Lolloooo skrev 2013-12-15 13:10:30 följande:
    Tänk om det vore så lätt, då skulle inte den här tråden funnits ;)

Det förstås.. skämtade mest. Jag kanske inte ska säga något som håller på att separera själv haha.
Svar på tråden Fler ensamma föräldrar som inte vill vara ensamma?