Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Jag tror inte att en spis är rätta vägen att gå om du vill ha en bög till son.

Å andra sidan kanske det kan funka bättre än tjejkläder. Min äldste son fick gå klädd i orange kläder med BLOMMOR på när han var liten. Idag fick jag till min stora sorg höra att han är smått förälskad i en FLICKA!! Jag hoppas ju naturligtvis att det ska gå över, men till dess.. *suck* Han hade även en leksaksspis när han var liten, men det hjälpte ju inte heller, tyvärr.

Yngste sonen har nu fått en leksaksspis och ROSA kläder! *håller tummarna att han ska bli Årets Drag Queen 2028!!

Alla goda ting är 3, men jag vill gärna ha ett 4:e barn ändå!
  • Ekorrfamiljen
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 23:04:23 följande:
    ROSA kläder är nog bättre än orange. Jag håller tummarna för er.
    Tack! Håller tummarna jag med. Nångång ska det väl lyckas i alla fall!!
    Censur skrev 2008-12-10 23:03:22 följande:
    du kommer ångra dig så mycket!min son hatar för övrigt rosa så han kommer nog klara sig!
    Du menar att det finns en chans alltså? Min son GILLAR rosa... *lycklig*
  • Ekorrfamiljen
    Beckah82 skrev 2008-12-10 23:07:27 följande:
    Jag har ju verkligen skapat en bög iallafall...På dagisfotot fick han ha en blommig rosa tröja och i julklapp ska han få både en röd spis och en docka är jag inte hemsk så säg...
    Snygg tröja! Känner att jag ligger efter där. Vendel fick ha en MÖRKBLÅ tröja
    med en ekorre på, på sitt dagiskort, är allt förstört nu? Han hade förvisso en grå med rosa gitarrer och rosa kantband förra året, så det kanske finns en chans än att han blir bög ändå..
  • Ekorrfamiljen

Gordon Ramsay är jäkligt läcker.. Undrar om hans föräldrar höll honom borta från spisen när han var liten, han verkar inte så gay i varje fall..

• Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2008-12-12 14:53:46 följande:
    Ja, men det är ett allvarligt ämne. *nickar*Jag ser ju framför mig nästa Christer Lindarw... Vilka kläder jag kommer ha... *drömmer*Så sonen har både en spis och flera rosa kläder.Det går finfint. Han har 2 st "bästa kompisar" på dagis. Däremot vill han inte leka med sin docka. Vad gör jag för fel? Är det de jävla bilarna?
    Men du, köp rosa bilar med glitter förresten, det kan rädda situationen! I värsta fall blir han bi, men glittret kan göra att han går över till rätt sida ändå i slutändan.

Vi har döpt sonen till ett namn som kommer att passa när han blir Drag Queen: Vendel!! Du kan väl se den glittrande affischen framför dig; Dramaten och Chinateatern presenterar stolt La Vendel!!! (Han är än så länge bara 2,5 år gammal, men han har redan lärt sig säga "Dramatentalang!"...

Jag ser framför mig hur han syr alla vackra galaklänningar som jag (och han) ska bära på alla galapremiärer och sedan ska han få inreda min våning på Östermalm i rosa fluff, glitter och glamour!! *drömmer*
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #630
    Ja, du förstår!! La Vendel är ju ett riktigt divanamn! *stolt*

Samuel.. Hmm, nu får vi fundera lite.. Kan man göra om det till Emanuelle kanske?
  • Ekorrfamiljen
    puss skrev 2008-12-14 19:27:43 följande:
    min granne hade en spis, och hon blev inte bög!
    Vet du vad hon fantiserar om i hemlighet då?
  • Ekorrfamiljen

Men seriöst! Jag vill inte att Vendel ska leka med killar.. Då kanske han inte kan umgås med tjejer på ett naturligt sätt när han blir vuxen, och hur ska han då lära sig att sminka sig snyggt!?

• Ekorrfamiljen
    Svar på #654
    Jag garvar på mig! *host* fast lite sorgligt är det ju samtidigt.

Vendel och hans lillkusin Ebba (som är en månad yngre än han) ska få varsin docka av mig i julklapp. De ska även få varsin magnettavla som man kan rita på.
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    Simpan skrev 2008-12-23 23:31:00 följande:
    en röd oxå? alltså, du kunde ju ha valt en blå iaf?!!!
    Det finns ju SVARTA spisar. Det är i alla fall riktigt macho! Jag undrar förresten varför de tillverkas, tjejer ska ju inte ha svarta leksaker..
    The confused squirrel strikes again...
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?