Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

E81 skrev 2008-12-27 00:25:42 följande:
    Köp en sån där hjälm man har på byggarbetsplatser och så en skinnväst. Där har du din butchflata!
    Shit! Vendel fick ju ett sånt verktygsbälte och hjälm i julklapp.. Och en doktorsväska.. Tror ni allt är förstört nu? *gråter*
    The confused squirrel strikes again...
  • Ekorrfamiljen
    E81 skrev 2008-12-27 00:33:42 följande:
    Verktygsbälte och hjälm? Vad oroar du dig för?? Du har 1/5 av The Village People hemma för f*n!
    TACK gumman! Nu kan jag sova gott igen!
  • Ekorrfamiljen
    Shizuka skrev 2008-12-27 00:36:46 följande:
    Blir han bög så blir han det för att han var det hela tiden, inte för att han fick en tjejig leksak. Och vad är förresten fel med bögar?
    Det är klart att han blir det pga sina leksaker och kläder!!

Och för femtonde gången, det ÄR inget fel på bögar! Vad fick du det ifrån?
  • Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2008-12-27 13:48:38 följande:
    Samuel fick en verktygslåda så jag känner att allt är förstört nu. *kan inte sluta gråta*Han valde dock rosa ballonger till sitt kalas igår.
    Men som E81 sa igår.. Tänk Village People!!
  • Ekorrfamiljen
    zintha skrev 2008-12-27 13:59:05 följande:
    Min dotter fick en tågbana i julklapp.....e det oxå konstigt? : )Hon älskar den låt dom leka med vad dom vill!
    Ja, det är konstigt! Vad ska en tjej med TÅG till!? Det är ju en typiskt manlig leksak!
  • Ekorrfamiljen
    Shoegirl skrev 2008-12-27 14:10:40 följande:
    Village people - jag vill ju ha en galadrottning. Om jag kompenserar det med att baka mycket med honom, och laga sufflé...*slår febrilt efter sufflé-recept*
    Jo, det håller jag med om. Det är ju klart roligare med en modernare och glittrig "Babsan". Vi funderar på att ge Vendel en symaskin i treårspresent så att han kommer in i det här med modeskapande relativt snart.
  • Ekorrfamiljen

Varken min man eller jag rider.. Betyder det att INGEN av oss är bög?

• Ekorrfamiljen

Shit!! Idag var vi o kollade tomtetåget i Dalhem. Där var ett gäng coola gubbs som spelade folkmusik på nyckelharpa och Vendel diggade loss fett alltså! Hmm, är det inte fel spår (på tal om tåg) om man ska bli glittrande galaprimadonna?

• Ekorrfamiljen

Ja, nu när Vendel siktar på masar i knätofsar istället så.. Hmm, dottern ska köpa glitternagellack till sin moster, jag tror jag ska be henne köpa ett till sin lillebror med!! *kämpar för att komma ikapp SG som queermama*

Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?