Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
Men som sagt, inget fel pa bögar. De är bara duktiga pa nagot annat
Fattar inte att folk kommer in och slänger massa åsikter omkring sig och låtsas att de tror på det när FAKTA faktiskt visar på något annat.
Jag menar socialstyrelsen ÄR ju faktiskt socialstyrelsen och det är ju inte vem som helst liksom som sitter där med våra skattepengar och forskar i spisfärger och homosexualitet.
Att misstro dem är ju som att misstro typ regeringen eller ty Clinton eller vad presidenten nu heter.
Och sen ANTAR de att vi tycker homosexualitet är nagot negativt och det behöver det ju inte alls vara. De är bara inte lika duktiga som vi pa en del saker, men å andra sidan så är de ju duktigare på sånt som vi inte är så duktiga på.
Och så har de färggladare kläder och det behövs i gråa trista vinter Sverige. Alla homos är ju liksom det som är bâst med vinter Sverige.
På sommaren är det bâsta speedos.
Jag kan skriva reklamfilmen:
Mjuk lite pling-plongig glad barnmusik i bakgrunden. Kameran visar en glad liten blond pojke som springer/tultar över parkettgolvet tätt följd av en hoppig golden retriever valp. Pojken springer fram till sin röda spis och ler.
Snabbt klipp till en man som står och rakar sig framför spegeln. Musik i bakgrunden: George Michael.
Klipp tillbaka till pojken som sjunger lite för sig själv oh leker att han lagar mat.
Klipp till mannen som duttar rakvatten i ansiktet.
klipp till pojken som dukar bordet. Valpen hoppa upp och drar i duken och pojken skrattar.
Klipp till mannen som går till garderoben och tar ut ett plagg. Han filmas hela tiden bakifran genom hela reklamfilmen hittills.
Snabbt klipp till pojken som lägger upp leksaksbakelser pa tallrikarna pa bordet. Nallar sitter pa de olika stolarna som gâster.
Klipp tillbaka till mannen vid garderoben som vänder sig om. Kameran zoomar ut och visar mannen klädd i klânning Kameran zoomar in pa mannens ansikte. Det är fullt sminkat med ögonskugga, mascara och lâppstift. Han sätter i örhângena.
Klipp till barnets oskyldiga ansikte.och en voice-over hörs säga: "Det här kan vara din pojke. Tänk på vad ni ger honom. Tänk innan, ni får kanske bara en chans."
Klipp till text som sâger:
Socialstyrelsen varnar: Färgen på leksaker påverkar ditt barns sexualitet. Varje år blir 6-8 pojkar homosexuella pga spisens fârg. Tänk innan.
Slut pa relamfilmen. Och ni far dne helt gratis fran mig.