Inlägg från: Senap |Visa alla inlägg
  • Senap

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

*antecknar som en galning av Siamusens visdom*
    Jag tror Siamusen ska bli vår husgud.
    Kan jag inboxa dig om allt jag inte förstår? (det är en del)

Sonens spis är vit. Då blir han bi? Eller? En halvtaskig pizzabagare i förorterna?

My sugar is raw
  • Senap
    siamusen skrev 2008-12-26 19:28:46 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-26 18:09:40 följande: Ja, inboxa pa du. Jag svarar pa allt. Jag är lite som google faktiskt. Vita spisar är lite farliga. Ofta klistrar ju barnet dit massa klistermärken. Du kan få ledtrådar om ditt barns eventuella homosexualitet genom att titta pa klistermärkenas karaktâr. Glittrig och rosa, Hello Kitty och liknande âr ju ganska uppenbart. Bilar och andra karlakarls märken kan tyda pa heterosexualitet, men det kan lika gärna betyda att han själv gillar rediga karlar, likt MP's lumberjacks. Är det ulliga gulliga små djur så kan du räkna med att sonen blir ett töntigt mähä...
    Ah, då är det lugnt. Köpte Hello Kitty-kritor och klistermärken till honom senast jag var i Tokyso.
    My sugar is raw
  • Senap

Tokyso= Tokyo + feta fingrar

My sugar is raw
  • Senap
    Olleiskogen skrev 2008-12-26 20:05:35 följande:
    Om ett barn blir homosexuell eller inte ligger inte i uppfostran utan i kroppen! Det e ju bara bra att barn får vara med och hjälpa till hemma och på allt, att se att pappa oxå kan laga mat och damsuga och att mamma kan sruva, spika och byta däck på bilen och att dom själva får vara med. Man gör bara sinna barn en tjänst för då kan dom ju mycket varierande saker när dom flyttar hemmifrån. Om nu eran pojk tycker om att stå vid spisen på dagais så lovar jag att han kommer att tycka om det hemma oxå. Om ens pojk blir homosexuella uatav att ha en leksaks spis, dockor, barnvagn, rosa kläder m.m. så e min son redan bög även om han öven älskar att leka med sina bilar och värktyg men för mig spelar det ingen roll jag älskar han lika mycket för det!!!!
    Vilken befängd idé. Det ligger i spisen! *pekar på Socialstyrelsens rapport*
    My sugar is raw
  • Senap

Samuel fick en verktygslåda så jag känner att allt är förstört nu. *kan inte sluta gråta*
    Han valde dock rosa ballonger till sitt kalas igår.

My sugar is raw
  • Senap
    Mina3godingar skrev 2008-12-27 13:55:48 följande:
    Har inte läst hela tråden, men homosexuell blir man väl ändå inte av en massa prylar som vuxna fått för sig är manliga eller kvinnliga? Själv tror jag att man föds till den man är och jag som förälder kan inte påverka det utan bara stötta mitt barn i det val han/hon gör. Vår son väljer många av sina kläder själv och han älskar rött och rosa, hans systrar gillar ju det och han ser ju upp till dom. Han gillar, dockor, bilar, bollar, laga mat pyssla om sina gosedjur mm.
    Du har uppenbarligen inte läst socialstyrelsens rapport!
    Självklart ger tjejsaker bögar. *vet*
    My sugar is raw
  • Senap
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 13:54:46 följande:
    Men som E81 sa igår.. Tänk Village People!!
    Village people - jag vill ju ha en galadrottning.
    Om jag kompenserar det med att baka mycket med honom, och laga sufflé...
    *slår febrilt efter sufflé-recept*
    My sugar is raw
  • Senap
    Mina3godingar skrev 2008-12-27 14:21:00 följande:
    Oj, sorry! Missat att läsa det.... Antar att det redan är kört för min son att bli man nu då eftersom han gärna klär sig i rosa kläder och lagar mat.
    Kört vill jag inte säga. Utan mer Grattis! Min son envisas ju med att skruva med sin nya verktygslåda *surar*
    Men din son kommer säkert ha en helt lovande framtid som galadrottning, sömmerska, eller vad han nu vill bli. *avis*
    My sugar is raw
  • Senap
    Pelargonia skrev 2008-12-27 14:27:03 följande:
    "Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?" Nä, men kock!
    Ja, och de är bögar.
    My sugar is raw
  • Senap
    Svar på #957
    Vi har redan fastställt att min man är bög - men jag kan ju lägga till att han rider (liksom jag)
    Däremot så är han inte våldsam så det stämmer inte - det är bara Hollywood som hittar på.
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?