• Netha85

Mamma födda 85

Är med född 85 och väntar nu mitt första barn till hösten. Hoppas jag räknas som ung mamma ändå. Jag känner mig som en ung mamma iaf.

• Netha85
    mamma hampus skrev 2009-06-12 19:12:44 följande:
    hej roligt att det var ngn som såg tråden,vara lite kul att prata lite...så du väntar din första bebis Grattis...Jobbar/Studerar du?
    Ja, lyckades nog gå in på forum i rättan tid.. :P
    Japp, första bebisen kommer i sept är det planerat så jag hoppas allt kommer gå bra.
    Jag är arbetslös men jobbar timmar.
  • Netha85
    mamma hampus skrev 2009-06-14 19:32:12 följande:
    Hejj på er Det var meningen att jag skulle bara lägga tråden på föräldrar tråden men jag visste inte vilken ålder jag skulle ta.Strunt samma lite kul att några skrev tillbaka i allafallEdda sig: Grattis till den lilla pojkenAlla: Mamma e ingen ålder det är något man är..Söndagskväll vad händer hos er?Sj sitter jag vid datorn och tar det bara lilla lugna,min lilla kille är ute och leker,men lugn tjejer ni som inte har läst min pres så är han 6år och 5 månader.Har haft riktigt skönt väder idag synd bara att man mesta dels varit inne och städat men nu är det bara lite småsaker kvar at göra.Hampus(min son) kom hem från sin pappa idag.I veckan nu skall jag fortsätta att leta efter jobb och min mamma kommer hit och så skall vi tapesera om i Hampus rum..'Ha det bra
    En söndakväll här betyder slappa. Speciellt eftersom vi precis kommit hem från Uppsala där vi tillbringat helgen hos mina föräldrar. I veckan blir det jobba mån-tors, sen är det ju midsommar. Får se vad som sker då.

Edda Sig skrev 2009-06-14 18:03:47 följande:
    hej jag är född 85 och fick mitt första barn 19 maj, en liten pojke
    Grattis till sonen! :)
  • Netha85
    SmileyMalin skrev 2009-06-15 06:55:24 följande:
    jag är också född -85 Har en dotter som fyllde 3 år i maj och ett litet pyre i magen som beräknas komma i september
    Grattis till graviditeten! Vad har du för BF? Själv har jag BF med första barnet den 15 sept.
  • Netha85
    SmileyMalin skrev 2009-06-15 11:41:09 följande:
    22 september Men med dottern gick jag över tiden i 8 hemska dagar, så det lär nog inte bli bebis fören oktober för min del
    Man ska ju aldrig säga aldrig.. Tillskottet kanske kommer ha bråttom ut till familjen..
  • Netha85

mamma hampus: Inget vidare mycket, är hemma på håla sen fortsätta jobba 16-21, har delade pass de dagar jag jobbar.. Men ändå rätt ok tider, 8-13 o 16-21 i 4dagar, sen är jag ledig i 4 dgr efter det o sen jobba 4 dgr osv..

• Netha85

Jessica85: Hej hej! Hoppas allt är bra med dig, sonen o bebisen i magen och välkommen hit!

• Netha85

HöRnTa: Grattis till nya familjemedlemmen och födelsedagen! Välkommen hit oxå. :)

• Netha85

Anki85: Välkommen hit o grattis till graviditeten. Hoppas du mått bra.

Hur mår ni allihopa? Jag mår rätt så ok, har väldigt ont i huvudet men det går nog över bara jag kommer ut i friska luften hoppas jag, annars får jag sova en stund på min 3 timmars långa "håla" mellan arbetspassen.
    Här nere i Motala där jag bor har solen skinit nu på morgonen, hoppas värmen kommer snart med.

• Netha85
    Anki85 skrev 2009-06-16 11:46:03 följande:
    Tack! jodå allt har gått bara bra och jag mår oförskämt bra denna gången med Här i Falköping har vi strålande solsken och tror det är över 20 grader iaf. man kan lätt ha bara t-shirt ute.har precis kommit in från en härlig promenad och lekt över en timma i trädgården.barnen tyckte det var toppen kul, när det äntligen är väder så man kan vara ute.hoppas bara att vädret håller i sig!!!
    Kunde du inte ha sagt till vädergudarna fredagen den 5de att de skulle vara fint väder då??
    Jag försökte men de över falköping lyssna visst inte på mig så vi fick stå i regnet o vänta på studenterna.. :P Inge kul men det vart en minnesvärd dag ändå för brorsan som tog studenten.
Svar på tråden Mamma födda 85