• Netha85

Mamma födda 85

millalle skrev 2009-07-24 16:36:32 följande:
    Halloj!! Gick in på unga föräldrar visste inte om man är klassat oss 24åringar till det. Glad blev jag att jag hitta hit!!! Kul att man känner sig ändå som en ung mamma. Fast min mormor blev mormor när hon va 36år. Alla i familjen har fått barn tidigt förutom jag. Har en 10veckor gammal liten flicka. Så en nybliven förälder. Allt är nytt och formbart.
    Välkommen hit och grattis till lillflickan! Väntar min första i sept.

Lizzyzz: Va skönt att du har så snälla systrar som tänker på att det kan bli lite jobbigt med två dop inom kort tid. Hoppas det blir fint dop!
  • Netha85
    millalle skrev 2009-07-25 10:35:57 följande:
    Tackar tackar. Vi ska inte ha nåt dop. Pojkvännen vill inte. men men. Jag hade då ett villkor på det, vi ska gifta oss. Och det gick han med på. I väntan på frieri är jag då. Lizzyzz: Hoppas du får det mysigt på dopet/dopen! Netha85: Grattis! Hoppas du har haft en bra graviditet hittills. Jag gillade inte att vara gravid och det blev inte bättre med de två veckorna jag gick över tiden. :-P en dag va som en månad av hela graviditeten. Sen va man som ett litet barn på julafton när de satte igång mig på sjukan! Denna konstanta oro... Ja och kärleken bara växer.
    Va kul att vara i väntan på ett frieri.. Vill med vara det..

Annars har min graviditet vart helt underbar efter v13 då illamåendet slutade. Tror nästan det vart lite för bra, ingen halsbränna, inget lågt eller högt bt, inget dåligt järnvärde, bara +13kg på 33 veckor osv.. Nu hoppas jag bara på förlossningen blir lika underbar, annars blir väl den tvärt emot kan jag tänka mig.. Men hoppas på en snabb o lätt förlossning..
  • Netha85

Hej tjejer!

Ni verkar ha fullt upp med namngivningar här inne. :) Vad jag längtar tills jag sitter här med, med min lilla o funderar på dop/namngivning. Inte lång tid kvar nu, bara 44 dgr kvar till BF. *längtar*

Här har det vart fullt upp med de senaste dagarna, var nere i Ullared ons-tors, sen slappa vi i fredags o försökte få tillbaka orken, sen igår tvätta vi upp alla bebiskläder, va konstigt det kändes att stå o lägga i minikläder i tvättmaskinen, men det är nog en vanesak tror jag. :P

Ha en bra sön, idag är det dags för jobb igen för min del..

• Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-02 07:44:13 följande:
    Vi kommer inte ha Dop för våran bebis..min sambo är ateist eller vad det heter så känns väldigt fel döpa bebisen i kyrkan.. eller nått sådant..gud va skönt det är med ilte fint vder äntligen! ska njuta mest hela dagen tror ja!
    namngivning då? det går ju till på samma sätt som en borglig vigsel.
    Har ingenting med kyrkan att göra.

Här är det molnigt o kvavt.. O jag vet inte vart jag ska ta vägen med min förkylning. Bliiiiiir så trött på den, vill bli frisk igen men kommer nog itne bli det innan förlossnignen tror jag eftersom jag lyckats med konsten att bli förkyld under sommaren.. *sucka*
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-02 10:45:02 följande:
    jo har funderat på de.. men då "borde" jag ha namngivning för mina andra barn med.. äldsta är döpt, men de andra 3 är inget av de..så ska bebis ha namngivning borde ju dom med få de :/
    Kör dem samtidigt då?
  • Netha85
    liebespuppe skrev 2009-08-03 23:34:08 följande:
    Hittade du något fint??Vi var där i fredags och gud vad fina saker du hade på barnavdelningen inne i hörnan. Jag visste inte att det fanns!! Jag ville ha allt! :)
    Hittade jättemycket fint, bilder finns i mitt galleri om du är nyfiken. :)
    Fanns ju riktigt mycket jag vet, o billigt var det ju med.. :)
  • Netha85
    liebespuppe skrev 2009-08-05 00:09:16 följande:
    Oj, det var mycket du fyndade :)Jag ska försöka åka dit snart igen. Typ runt jul och handla tror jag.Lite julklappar till vår lilla familj och sedan till resten jag känner.. hihi.
    Ja, jag har sagt det till sambon att i dec åker jag ner igen. Dels för att vi vet vem liten är då o sen för alla julklappar. Åkte ner Luciadagen förra året o på 2,5 timmar hann vi handla julklappar till 10 personer.. O det gick knappt på 1000 kr totalt!! Helt underbart för plånboken ju.. :)
  • Netha85
    Anki85 skrev 2009-08-05 07:34:46 följande:
    var nere i gbg i gr och kollade könet på vårt lilla pyre och det var som jag trodde, det var en liten prins
    Grattis till den lille pojken! Va kul att du trodde rätt! :)
  • Netha85

Hej tjejer! Hur är det med er o alla barn?
    Jag sitter här o väntar på att min liten ska komma, bara 3 veckor kvar till BF nu, börjar bli nervös!!

Kram på er!

• Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-08-17 11:04:11 följande:
    på torsdag börjar Skolan för mina 2 äldsta.. helt ny skola.. ska bli intressant se vad dom tycker om de..
    Förhoppningsvis tycket dom det ska bli kul. :) Vilka årskurser börjar de då?
Svar på tråden Mamma födda 85