• Netha85

Mamma födda 85

SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:30:08 följande:
    men sitter du då 5timmar bara o slösurfar alltså?
    ungefär.. ibland lämnar jag datorn, men flsidan är uppe o jag kollar lite då o då..
    så är det iaf när jag jobbar. När jag är ledig kanske jag kollar 10 minuter på morgonen o sen 1 timme på kvällen eller något sånt..
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:41:02 följande:
    ok. då sitter du mer än mig då men du jobbar iallafall sammtidigt
    ja jag är riktigt flberoende.. :P
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:44:37 följande:
    ja, var oxå det ett tag. satte gräns på att bar asitta påkvällen däremot o håller det hyfsat bra tycker jag...fl är lätt beroendeframkallande
    det är ju de.. inte alltid så bra kanske.. :P
    Lizzyzz skrev 2009-07-06 21:48:25 följande:
    Jag sitter och glor igenom rätt ofta.. speciellt när de e dåligt väder eller på kvällen För då sitter jag ändå och gör annat vid datorn..Som tur är kommenterar inte min kille det :-P heheh+ min dator alltid är igång om jag är hemma så.. blir man kollar lite för ofta ibland..
    Ok.. :P
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:56:03 följande:
    vilken tur du har nä han har inte sgat nåt på drygt ett år men just igår var det ett jävla liv om det det "jävla familjeliv" jag sitter på hela tiden...:P att ahn sitter halva nätterna på blocket räcknas tydlige inte..:P Män varför har man dom
    För att kunna få våra små ögonstenar och ha hela bilar.. :P
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 22:52:43 följande:
    JAHA!!! var det därför jag fick barn.... då förtår jag oxå varför bilen går sönder hela tiden...:P
    {#lang_emotions_tongue_out} HAHA.. :) Var bara tvungen att fälla det svaret på frågan.. {#lang_emotions_dreamer}
  • Netha85
    trebarsmamma skrev 2009-07-06 22:54:00 följande:
    hejsan jag är också född 85, jag har 4 små barn, äldsta är 6 år,
    Välkommen!
  • Netha85

God middag på er tjejer!

Hoppas eran helg har vart bra, min har vart fullt upp. Jobbade i lördags o var inne i Linköping i söndags o handla matstol o en pall till duschen så jag kan sätta mig ner o raka benen, kommer inte ner på golvet längre. :P Inte i duschen iaf.

• Netha85

Lizzyzz: Det kommer gå bra.. Hoppas barnens pappa säger ifrån när flickvännen försöker godkänna något som du o han aldrig skulle godkänna.. Men det tror jag så länge du o han är överrens om hur era barn ska uppfostras...

Smålänningsmamman: Får hoppas på att du får bra väder då.. Men komihåg att det kan regna i sthlm med, men av någon anledning så är det ändå väldigt sällan som det gör de.. *hmm*

---

Annars är det väl rätt ok här nere, har vart hemma hos en kompis o kollat över lite bilder som vi ska göra ett plakat av då vi har en kompis som fyller 30 i höst..
    massa roliga fyllebilder osv.. :P

• Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:10:52 följande:
    Nope inte i norrtälje där vi ska vara, vet inte typ 11 mil norr om sthlm kankse (?) där e det nästan alltid sol även fast det spöregnar där farsan bor typ 5mil ifrån så vi ska bada hela nästa vecka oavseet vad...inbillar mig stark att det inte ska regna Netha85: fan vad roligt hoppas det blir bra nu oxå
    Ja, norrtälje är ju en sån där håla som alltid klarar sig nästan.. fattar inte vad vädret ser just där men något bra måste det ju vara eftersom det är så snällt mot dem som bor där..

det hoppas vi på med, var nere på stan o beställde ut korten, ska hämta dem nästa fre.. *längta*

Beställde även ut mina magbilder så jag kan börja med mitt album där jag har magbilder o ulkort osv.. Kommer nog hamna förlossningskort där i med tror jag..
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-07-08 15:14:43 följande:
    Netha85 - Det är inte uppfostran som e probelmet.. det är att hon inte vill ha våra barn där.. för de blir så "jobbigt" för henne då... Här regnar det också som bara den...
    Hon får skylla sig själv när hon blir tillsammans med en karl som har barn och som vill ta hand om sina barn..
Svar på tråden Mamma födda 85