-
Gå in här o kolla http://www.ullaredsresor.se/Lizzyzz skrev 2009-07-03 11:15:25 följande:Jo men just nu har ja inte råd heller, eftersom pengarna går till kilens körkort Har inte sett nått om bussresor ner dit härifrån, bor i Torsby i värmland..Men någon stans i "närheten" börd e ju säkert gå någn sån resa från..
-
Ja jag kan tänka mig att det går åt lite kläder åt 5 barn.. Eller 4 men du måste ju ha lite nytt åt kommande med ju. ;)
Lizzyzz skrev 2009-07-03 12:47:55 följande:Tack ska kolla lite Vore bra handla där eftersom alla kommer behöva nytt i höst *suck* -
Anki85: Ja det brukar nog bli lite kläder som man är tvungen att slänga.. Så bananfläckar går inte att få bort alltså? Det är ju ändå rätt bra att veta eftersom det känns som om det kommer bli rätt mycket mosad banan om ca 9 månader.. :P
SmålänningsMamman: Välkommen hit! Hur gamla är dina barn? -
Lizzyzz: Ja man vill nog inte gärna skicka ett barn till skolan första tiden med trasiga kläder.. Sen om kläderna går sönder det är ju en annan 5a.. De kan ju gå sönder under skolans dag o då ska ingen klaga, men man kan ju försöka se till att barnet iaf ser respektabelt ut när h-n går till skolan..
SmålänningsMamman: Ok, riktiga bustroll då?
Ja jag får testa galltvål sen.. Väntar mitt första barn nu så jag har än så länge sluppit bananfläckar, men det är ju alltid bra att få tips om hur man kan försöka få bort dem sen.. -
ja, karlarna har ju lite dovare tonläge så det kan ju vara så enkelt att man lyssnar på det..
SmåläningsMamman skrev 2009-07-03 19:51:53 följande:Japp, speciellt e stora väldigt duktig på att dra med sig lillebror på busen :P så gör en ska den andra oavsett om mamma sagt nej....men funkar bättre när pappa säger nej så lite lugnare dom veckorna -
:)
Ja vi mammor måste nog träna på att använda basen i rösten mer..
SmåläningsMamman skrev 2009-07-03 20:15:15 följande:men jag vill oxå ha det då ju måste byta kön direkt .. -
Vilken tur! :)Lizzyzz skrev 2009-07-03 21:04:00 följande:hmm.. mina barn lyssnar lika bra på mig som min sambo
-
virre85: Välkommen! När är BF för nr 2?
Lizzyzz: Vilken tur.. :) Hur gick det med järntabletten igår? Hoppas du fick behålla den..
SmålänningsMamman: Usch då, va jobbigt.. Kan de vara så att någon av dem är i trotsa mammaperiod o drar med sig den andra?
Lincon: Välkommen!!
esandis: Välkommen du med! :) -
Lizzyzz: Usch va jobbigt att ha det så.. Är det Niferex du tar? Jordgubbar är gott! Delar du med dig? :P
-
Anki85: Va skönt! Grattis till en hel natt sömn och antaligen lite sovmorgon.. Då kommer nog dina barn vara glada med eftersom de kommer ha en utvilad o glad mamma o pappa.. :)