Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Mamma födda 85

Hej alla mammor

Jätte kul att vi blir bara fler och fler,händer idag hos er?Jag och sonen skall åka till Skövde till min syster för hon har kalas för min systerdotter som fyller 6 år idag..

Är det ngn mer av er som hade någon släkting eller syskon som väntade barn samtidigt som du?

Vi var 5 st som väntade samtidigt och det mysiga var att vi fick varann tjej,kille,tjej.kille(min)tjej(syrrans)Fast nu har det blivet på det sista att vi inte har träffats så mycket för de första 2 bor i Borås.Men jag hoppas att vi kan träffas snart se hur stora våra barn är

• mamma hampus

Hejj på er

Vad har ni gjort för kul i helgen?Sj har man varit barnledig så man har hjälp till hemma hos mina föräldrar med hö sedan har jag träffat mina vänner..Sedan i kväll var vi och badade det var rätt gött.Första doppet i år i alla fall,men absolut inte sista heller

kram

• mamma hampus

Hej på er

Trevlig att det kommer allt fler och fler och det är bara kul slippa skriva till sig själv...Ni som har precis hittat hit,hur många barn har ni?Ngn av ensamstående?

Ha det bra i värmen

• mamma hampus

Helena85: Kul för er att allt gick bra,jag får väl bara längta vidare...det var länge sedan man hållde i en liten nu...

• mamma hampus

VildaMatilda: Vad mysigt att hitta en kille som man kan dela sina drömmar med..jag har varit ensam med Hampus sedan han var 7 månader gammal men för 2 år sedan hittade jag en kille och jag trodde att jag hade hittat rätt men jag hade fel så nu är jag ensam igen men jag skall se om man kan hitta någon som man kan dela drömmar och framtiden med..Vill gärna ge Hampus ett syskon också men dess värre får det vänta ett tag till

• mamma hampus

Vi kanske skall fylla i en lista på vart vi bor så det är kanske lättare fyll i namn och vart du bor.

mamma_hampus: Lidköping

Svar på tråden Mamma födda 85