blir mamma 08: Välkommen hit till tråden
Fam Broberg: Välkommen hit till tråden och det var lite intressant att lära känna dig mer med din lilla berättelse.
Mamma85a: Välkommen hit till tråden
godisbus: Välkomen hit till tråden
liebespuppe: Välkommen hit till tråden,det var lite intressant att du berättade lite om dig hur du har blivet bemött av andra föräldrar i föräldragruppen.Jag och min grupp var vi också 8 st med mig men jag hörde inga negativa kommentarer,men jag tycker att det var lite tråkigt att efter 2ggr så ville inte pojkens pappa vara med mer så jag fick ju gå själv.Men det var lite gulligt för det blev 2 killar och 6 tjejer och bara på lite skoj skull sa jag på sista gången vi träffades att nästa gång ni som blir gravida kanske får motsats kön att vi som fick killar får tjejer och ni som fick tjejer nu får killar.Tror du verkligen det sa barnmorskan och skrattade men kolla efter 2 år så fick alla tjejer varsina killar och den andra tjejen som fick en kille fick tvillingtjejer..Men vi hade det trevligt ihop vi fikade en gång i veckan hemma hos någon och en varm sommarkväll så grillade vi ihop men nu har man inte sett dem på ett tag och det skulle vara kul och se hur alla har ändrats sig.Men jag har kvar min lille kille inga syskon på länge,måste skaffa en riktig karl först och de växer ju inte på träd precis.
Alla: Här regnar det lite och det är lite trist tycker jag men jag sitter vid datorn och skall skriva mitt cv sedan skall jag skicka det till min coah på arbetsförmedlingen se om man kan boka en tid också för att ha ett möte igen.Vad händer hemma hos er då?