-
Välkommen till osscaltum skrev 2011-11-23 15:45:00 följande:nu är jag också här hi.
-
Välkommen ändå och grattis till den lill* i magenNeliz9 skrev 2011-11-23 16:00:30 följande:Nu har jag också ansökt till den gruppen. Är inte mamma än, men i Mars så :)
-
tummen uppNeliz9 skrev 2011-11-23 17:18:16 följande:Tackar tackar :) Har skrivit en liten presentation där inne nu.
-
Vad händer hos er då?
E det ngn mer som bloggar än ja och Bohman? -
Hej hej
Här och på tråden var det tomt... -
Jo det e väldigt tyst här tycker jag..men ja skall vara ärlig jag har inte skrivit på länge heller...
fy på mig...
vi har ju fått mera medlemmar iallafall hoppas att de kan komma till denna tråd också.E det ingen som vill svara på mina inlägg i gruppen?
kram på er -
Beklagar att det skall vara så här,,,inget precis som man vill att det skall händaCrazyLady skrev 2011-12-08 16:50:00 följande:Allt fint här, eller ja, de kunde varit bättre...
Min svåger kommer gå bort vilken dag som helst så de e lite dystert här hemma
(hjärntumör)
så min son skickas till sin pappa över jul/nyår då vi ej ska fira detta i år.
Kan inte vara så kul för sonen inte få fira ngn jul så han ska till sin pappa så skall vi ha han jul/nyår nästa år ist när vi skall fira med min sambos familj -
Kramar omCrazyLady skrev 2011-12-10 21:34:09 följande:Nej o han är bara 41 år oxå =(
Han ligger på sjukhuset nu efter att ha vårdats hemma ett tag..
De e nog tyvärr inte lång tid kvar =( -
Vad har ni annars gjort denna lördag?
-
********************GOD JUL PÅ ER***************
-
Grattis...Tärning6 skrev 2011-12-25 22:53:22 följande:Nu e min lillprins här
-
Söt liten kille ni har fått..mysigt med tomteluvanTärning6 skrev 2011-12-29 15:53:20 följande:
Lilla Balder 3dagar gammal
Hoppas att ni får en trevlig helg med nyårs mys -
Välkommen hitvirre85 skrev 2012-01-02 15:17:58 följande:hej här har ni en till mamma som är född 85.. Mina barn är 4 år och minsta fyller 2år på söndag.
Hur gamla är era barn?
Min son är 8 år men fyller 9 nu den 26 januari -
Idag e det fredag då,skönt att vara hemma hela dan samt hela helgen skall jag och sonen bara mysa idag e det tvättstugan till kl 18 känns rätt bra sova i nytvättade lakan underbart..
Sedan i morgon blir det att åka till tippen med lite saker från förrådet sedan får vi se vad som händer
vad skall ni göra`? -
hej hej alla
Hoppas att eran helg har varit bra?
kram -
Ok kul med nya gardiner,trist att det blev så att du var helt slut i fredags hoppas att det löser sig med att du fick sova något i helgen.
Vad pluggar du??
Sj så har sonen lekt med sina kompisar och sedan nu i veckan så har jag blivet tillsammans med en kille så han har varit här och sovit över och idag kommer mina föräldrar på besök.Så nu storstädar vi här och Hampus leker med en kompis och då passar man på lite..
Sonen skulle varit hos sin pappa i helgen men det blev inte så denna gång -
Välkommen hit vad kul att du hittade hitvivillblitre skrev 2012-01-30 22:23:39 följande:
Kikar in och säger hej! Är 85a men känner mig inte så ung hihi.. Har en pojk på 14 månader :)
Välkommen hitLiam05Milton08 skrev 2012-01-30 11:26:46 följande:Hej! Är 85:a å har 2 pojkar 6.5 år och 3 år.. Bor i Uddevalla..Hej välkommen hit,jag och min son bor i Skövde vi e två st som e nöjda med livetemmap88 skrev 2012-01-29 01:26:30 följande:Hej! Kikade förbi här i tråden. Har en liten flicka på snart ett år hemma. Vilka är ni? Å vart bor ni? :) Kram från Emma och lovalieHej välkommen hitoliversmamma85 skrev 2012-01-21 19:03:57 följande:Hej! Är född 85,har två killar födda 08 och 2010Hej Välkommen hitBoost skrev 2012-01-20 16:02:04 följande:Hej på er! Hoppar in här om det är ok :) Kul att prata med fler i samma ålder! Jag har två barn. En flicka som fyller 6 år om två veckor. Sedan en pojke som blev 4 år innan jul. Är ni fler här som har barn i liknande ålder?
Vad roligt att det har kommit ännu fler...kan tipsa om våran andra tråd om vi vill prata ostört ifrån andra medlemmar så då hittar du den här www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/mammor-fodda-ar-1985-517
Där kan vi fylla i listan på vart vi bor och en mindre presentation om oss själva så har vi alla på ett ställe.
Och till er andra och er nya,förlåt att jag inte har varit så aktiv med att skriva här inne,men vi mår bra jag har fått förlängt på min arbetsträning samt att jag har blivit KÄR i en man som heter Andreas och hans barn med min son kommer jätte bra överens och vi e jätte lyckliga tillsammans...men det hindrar ju inte att få skriva till er..ni e som en annan familj till mig
Lite för övrigt hur många e det som har facebook? tänkte starta gruppen där också vi som e födda 85 skulle vara kul och kunna ha lite flera vänner på nätet
Ha det jätte bra tjejer
Kram