• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Madge

Du får gärna fortsätta berätta om dina husplaner. Det låter himla spännande!

• Piaf

Madge:
    Tänk på vad det är du säger nu....

• fru bengtsson

Piaf: Är helt på adges linje här... Tycker det är alldeles fantastiskt spännade och roligt att läsa om era planer! Blir det för mycket framöver så startar vi väl en ny tråd, Piafs Pyssliga Planeringstråd!

• fru bengtsson

adges = Madges förstås

• Madge

Jag börjar bli lite stressad nu, vill vara ledig första veckan i november från jobbet och har ingen vikarie ännu

• Madge

Piaf: Vet precis vad jag säger .

Någon som har koll på teaterlivet i Stockholm?

• Gisse the one and only

jjj jj jjjj jjjj, mids

hälsar Neo

• calcioaddict

Gislöv: Hälsa tillbaka!

Madge: Inte en susning! Ska ni ta en nöjesweekend?

fru b: Jag håller helt med dig! Jag blir så inspirerad till storverk av Piafs flyttplaner.

Idag tog sambon körkort!!!

• Petunia

Go kväller på Er pinglor!

Piaf: Himla roligt att höra era planer Tänk så här: Ute på landet, va, mysigt det är att höra hur den andra hälften t.ex står ute i ett uthus eller i ett garage och man hör hur träsvarven går och skaparglädjen flödar Just nu står min "gubbe" ute i garaget och svarvar på sina gigantiska fiskedrag Garaget är ihopbyggt med huskroppen så vi går ifrån grovingången till garaget.

Cal: GRATTA sambon till körkortet *FRIHET o OBEROENDE*

Här har vi en son som håller på att ta CE-körkort och blivande yrkeschafför
    Han har tidigare B-kort men de fick göra om B-kortet i teorin innan dom fick skriva för C-tillbehörigheten. C-teroring klarade han felfritt. Nästa steg är att skriva CE-teorin och sedan köra upp för CE-behörigheten.
    Detta är en utbildning via Komvux på 17 veckor.

Nu skar jag lägga ut "gubbens" s.k. "fiskedrag i mitt bildgalleri" så får ni se

• calcioaddict

Petunia: Tack! Precis de sakerna som körkortet i första hand innebör för oss! Och mer tid för varandra! Fnissar för övrigt åt tanken på min sambo framför en svarv.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D