• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Junija

Yohanna: Trött, trött, trött... *världens största gäspsmiley skulle passa här*

Passar på att avsluta med lite reklam för min tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-91/m5041808.html
    ...för visst vill vi väl ha en sån funktion

Sussa sött allihop

• yohanna

här e det sådär. saknar tjejen så mycket o då blir jag dum och svartsjuk.

• fru bengtsson

Nämen Yohanna! Förstår att du saknar henne massor och att det är jättejobbigt, men har det hänt något särskilt eftersom du känner dig som du gör?

• Tintomara

Godkväll damer,

Yohanna, undrar precis som Fb, har det hänt något som får dig att känna dig svartsjuk just nu?

Fb: Grattis till Ellen! Jag tycker det känns som att ni har haft henne mycket längre!

Björkeli: Vilket bra beslut att läsa vidare! Säger precis som Calcio att jag har tänkt länge att du borde läsa vidare, du är smart, intresserad av att lära dig mer och jag tror att du kommer att passa bra som sjuksköterska. Grattis till bra beslut!

• yohanna

fb: hon bara tjatar om den där jävla jenna hela tiden! fick ett brev idag o blev så glad. det var ungefär två sidor om hur underbar jenna är.

• Tintomara

Yohanna: Hmmm, jag får lite känsla av att hon VILL göra dig svartsjuk Är det bra?!

• fru bengtsson

Men har du sagt till henne, jag menar verkligen sagt till henne, att du inte är intresserad av att höra om henne? Är det så att hon _vill_ göra dig svartsjuk? Isf är nog bästa medicinen bara att inte bry dig. Eller skriv ett brev tillbaka där du lovordar någon av dina vänner sia upp och sida ner. Det sämsta du kan göra är nog att älta, både för dig själv och för ert förhållande tyvärr.

• fru bengtsson

Tintomara: Två själar - en tanke!

• yohanna

Tinto och fb: jag ska ta det med henne när hon ringer sen. jag tror faktiskt att hon vill göra mig svartsjuk ibland. vi får se vad hon svarar. ni är så bra.

• Björkeli

Gokvällen!

Tintomara o Fru B: Tack snälla för era ord! Det betyder mkt... jag har så lätt för att slå ner på mig själv när det gäller min framtid så era ord peppar mig!! Tusen tack!

Var det inte vi som pratade om just detta med att bli stor i bilen till Calcio? Känner igen dina funderingar Fru B!

Yohanna: Goa du! När ska det ta stopp på kärleksbekymmer.... *Kramar om länge*
    Tänkte vara lite ärlig o säga att jag tycker nog att du spelar i en helt annan division än din flickvän. Du är värd någon som ser din person, som ser det starka men även det otroligt sköra som du har i dig... O inte missbrukar denna skörhet, utan vårdar den för vad den är... Förlåt mig för mina ord, vill inte göra dig ledsen... Men fundera på vad Du är värd...alltid! Inte bara ibland när det passar andra.

*Kramar om länge o vägrar släppa med risk för att få en spark i baken*

Nu har jag varit på föräldramöte på Elviras avdelning... alltid lika kul!
    Gjorde dock misstaget o frågade om de arbetar efter jämställdhets - o jämlikhetsperspektiv... Oups!!

Stor kram på er alla!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D