Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Jag tror alla har firat SPA heeeeela dagen!

• Tintomara

Gislöv: Nu minns jag tyvärr inte riktigt, men varför har det varit tal om att du ska operera bort livmodern? Bra att du känner dig nöjd med ditt beslut och att du ser fram emot att börja jobba igen!

• Tintomara

Hej alla tjejer!

Piaf: Vilken helomvändning! Det låter superbra tycker jag Det som kan kännas som att ta ett steg mitt ut i det blå är oftast det som blir allra bäst. Detta är ju någonting som ni har bestämt för att det känns bra och det brukar bli de bästa besluten. Önskar er all lycka med bygget, jobben, familjen m m.

Idag åkte jag fast för tjuvåkning på spårvagnen, fy vad jag skäms Jag tänker inte ens gå in på mitt resonemang till varför jag inte köpte biljett, utan lämnar det helt enkelt vid att jag tjuvåkte. 800 kr fattigare blir vi, det svider vill jag lova

• Tintomara

Yohanna: Jag gick och försökte räkna ut för hur mycket jag tjuvåkt, men det är nog inte så mycket så nej, det lönar sig inte. Bara det att gå ut och försöka räkna ut om man tjänar på det känns så himla pinsamt. Värst var det när Marcus frågade: Vem var det mamma? Vad ville de?

• Tintomara

Nej, men helt ärligt det är liksom ingen kul förklaring till att jag inte köpte biljett utan en mycket praktisk förklaring. När man tar på vagnen på spårvagnen så får man göra det i den handikappvänliga delen, vilken är långt bak. Ska jag sedan gå till chauffören och betala biljett måste jag lämna barn och vagn för att kunna göra det och det ville jag inte. Det finns en möjlighet till att köpa biljett på spårvagnen och det är i en myntautomat som jag stod precis bredvid. Men tror ni jag hade några mynt på mig då?

Nä, dumbo helt oplanerade mamman tjuvåkte istället. När kontrollanten kom fram till mig så står jag och letar i min plånbok: Nej, men vad konstigt, jag ska ha en biljett här någonstans. (Tror ni han har hört den förut?) Nej, jag hittar den tyvärr inte...

Till Marcus fick jag säga: Nej du, mamma hittade inte biljetten så då får vi betala böter istället. Snacka om dumma lögner!

• Tintomara

Nä, nu ska ljugmamman gå och laga mat till sina förstörda barn. Vi ses sen tjejer

• Tintomara

Vanilla: Jag vet inte om det hjälper men LPA är Lillepittafton som alla glassar firar rejält på onsdagar. På lördagar är det däremot SPA och det betyder självklart Storepittafton som vi firar ännu mer. Heliga dagar för oss alla!

Funderar på om vi ska lägga till en dag... kanske en GPA=Gigantpittafton

• Tintomara
    Ibland urartar den här tråden något så kopiöst Megaklittafton - hur obscent låter inte det!
  • Tintomara

Grattis Yohanna! Och grattis Gislöv som gick hem som vinnare från mötet idag! :-P :-P

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D