Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Av alla onödiga prylar... har ni sett annonsen här i forumet om det intelligenta vinstället till vinboxen? Jag menar, det är väl bara att fortsätta fylla på glaset tills det tar slut!
Av alla onödiga prylar... har ni sett annonsen här i forumet om det intelligenta vinstället till vinboxen? Jag menar, det är väl bara att fortsätta fylla på glaset tills det tar slut!
Trodde först att vi fått ännu en tråd! www.familjeliv.se/Forum-5-98/m5706608.html
Hej tjejer!
Idag har vi haft pyttepyttesmå snöflingor i luften här i Gbg! Härligt I övrigt kan jag meddela att jag tror att jag lyckats komma över min kräksjukefobi - visserligen tycker jag fortfarande att det är otäckt, men de två senaste vintrarna har jag varit skräckslagen när jag hört talas om någon i närheten som fått den. Så fort jag fick hem Macke från dagis på eftermiddagarna förra vintern så fick han bada och tvätta händerna i alkogel Hjälp! Nu har jag insett att det är bara och bita ihop, får vi det så får vi det.
Yohanna: Kul att gå ut, ska ni in till Gbg eller? Vad har du shoppat idag?
Piaf: Ha en bra kväll!
Fb: Antar att du fortfarande fejar, heja dig!
Godmorgon alla glass-tjejer! Här snöar det för fullt och Marcus är överlycklig! Det är så himla mysigt även om den inte lägger sig. Idag ska vi gå ut och fixa en sladd till vår adventsstjärna, titta på NKs julskyltning, plocka fram lite julpynt och baka ännu en omgång lussekatter. Oj, vad vi längtar till jul nu!
Hoppas att ni alla får en skön lördag!
Godmorgon!
God, glad första advent på er alla
Tre kvar till 2000 hos mig Den som får placeringen får evig ära och en piggelin
Ha en riktigt bra dag!
Yohanna: Håller helt och hållet med Fb. Kan nog inte sägas bättre... Ledsen för din skull
Å nu är det bara 1 kvar till 2000! Spriiiiiiiiing!
Gislöv: Vedboden ser grymt mysig ut, du får nog trevligt där när jag, Piaf och Calcio håller låda inne i stugan
Nu har jag också lagt in nya bilder i mitt krypin. Jag skulle för första gången försöka ta en bild på bägge ungarna för att kunna beställa sådana där julkort ni vet. Hur lätt är det då? Sarah ville hela tiden peta in sitt tärnljus i ögat av någon anledning! Och att sen få dem att titta in i kameran utan att någon ser konstig ut är en omöjlighet Jag beundrar skolfotografer! Jag fick 1 bild på de bägge som inte är suddig eller något annat tjorv med...
Yohanna: Men då ville hon ju att du skulle läsa det Skulle det vara ett lättare sätt att göra slut eller