Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon!

Här har ormen börjat boa rejält, alla utom Macke är sjuka Håller med dig Fb, tack och lov för förskolan så att han får hoppa och skutta och vara ute med kompisarna!

Sofie: Vad roligt att din dag blev så bra! 30 var ganska kul att fylla, fast jag vet inte om jag är så intresserad av att fylla 40 i framtiden

Till er som har problem med eksem har jag också ett tips: Weledas barnkräm med zink. Har fungerat jättebra på Sarah som också är en torris.

Grattis Madicken! Hon börjar bli en stor tjej Björkeli

Yohanna: Kämpa på med rökningen. Du är jätteduktig!

• Tintomara

Björkeli: Det måste väl ändå vara folk som beter sig som troll helt öppet, dvs tycker det är helt ok att vara otrevlig/förnedrande/uppviglande gentemot andra, eller Har du stött på någon/något?

• Tintomara

Cotton: Har du förresten hunnit läsa Mias hemlighet, fortsättningen på Gömda och Asyl? Hittade den på Willys (!) för två veckor sedan och sträckläste den med. Lika spännande och bra som de två tidigare. Grattis till att du fick jobbet du sökt, förstår att det är mycket att fundera över nu.

Idag fick vi sålt vår vagn som vi inte använt på ett tag. Jätteskönt! En grej mindre som tar plats. Det var faktiskt genom FLs köp och sälj som tjejen som köpte den hade hittat annonsen. Blev lite förvånad, trodde Blocket skulle gett mer än det gjorde. Som vanligt håller vi på att röja ut här hemma, det tar fan aldrig slut, och nu planerar vi att köpa en ny garderobslösning för alla kläder. Vi har kläder och grejer överallt, någon som känner igen det?

Yohanna: Kämpa på med rökningen, du är duktig! Hoppas att det blir en bra dag hos frisören!

Ska testa att göra en ny typ av lasagne som tv-kocken Laila på Tv4 gjorde i morse. Verkade gott. Hon använde fullkornslasagneplattor så jag ska testa det för första gången. Hon använde dessutom färdig ostsås och tomatsås så det var hur snabblagat som helst!

• Tintomara

Hej på er! Vilken fart det har varit här inne idag

Själv har jag varit ute och turnerat i Gbg. Bytt en bordsskiva på IKEA, handlat en massa kontorsmaterial, köpt vinterstövlar till Macke. Vilket fynd jag gjorde! Viking Goretex stövlar som var nedsatta från 799 till 399 Jag blev så glad för det är så himla dyrt med stövlar!

• Tintomara

Godafton i tråden!

Vilken ångest, vad ska man titta på? CSI Miami, Congratulations, De två tornen eller FL? Det blir allt och inget istället!

Soleil: Tror du verkligen att någon i den här tråden blir skrämd av sexprat! Det här är ju tjejerna som aldrig missar en LPA eller SPA och de flesta fuskar och firar i förväg

• Tintomara

Vad är det för tråd ni har varit och skrivit i Försökte hitta Soleils och Yohannas inlägg men lyckades inte!

Björkeli: Stackars Madicken! Det är alla de där dagisinfektionerna som aldrig vill ta slut, de hinner ju knappt vara någonting på dagis!

• Tintomara

Natti natti Soleil! Jag rusar till Känsliga rummet igen och letar

• Tintomara

Soleil: Jag är mållös! Versailles?! Jag vet att du är frankofil (det heter väl så? ) men inte visste jag att du är så förälskad i Frankrike!

• Tintomara

Soleil: Det låter väldigt roligt, men jag undrar om jag skulle våga samma grej! Fast kanske efter ett PAR flaskor vin!

• Tintomara

Hi hi, jag ser liksom framför mig hur ni sticker upp huvena ur en buske, försöker rätta till kläderna och sedan kliva ut därifrån utan att det ser konstigt ut

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D