• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Yohanna:
    Hoppas du är på väg nu och att det går bra idag!

Michiara: Du är så välkommen att glassa runt med oss om du vill!

• Tintomara

Godmorgon tjejer! Stannar inte eftersom jag har påbörjat ett megautröjningsprojekt här hemma. Har slitit ut innehållet i ALLA våra skåp och garderober. Hur jävla dum får man bli?! Och nu måste jag ju fortsätta tills allt är klart. Ska skänka bort miljontals tygstuvar, gardiner, dukar, kuddfordral etc som jag inte tittat på på säkert 5-6 år. Snygga 90-talsgardiner i härliga terracottafärger, lime-perioden har vi lite kuddfordral och bordsunderlägg från, alla juldukar som vi fått från släkten - någon som är intresserad?

Yohanna: Lycka till på provet idag! Hoppas att du får 2,0 denna gången!

• michiara

nu har jag spelat lite alfapet på nätet och förlorat stort *suckar*

njuter av en kopp snabbkaffe och salta nötter..funderar starkt på att lägga mig och läsa

• lasueca

Hola chicas
    Har varit in o pussat på er...
    Jag har varit i GBG o myyyyyst med barnbarnen, guuuu vilka goa ungar jag har på dom...
    Hur är det här då? Dumt o fråga en lördag antar jag
    Ställer in SpritBrickan, själv tar jag mig en Martini...Skål på er alla...

• yohanna

Hej tjejer! jag e hemma på lunch. jag hann till provet och det har gått väldigt bra hitllis. men senast sa jag iof att det gått kasst så jag kan ha fel.

• fru bengtsson

Har du cognac på den där brickan? I så fall värmer jag lite O´boy och blandar en gooood Lumumba!

Så kul att se dig igen förresten! Förstår att det varit härligt att få mysa med och rå om gullungarna ett tag!

• Junija

Hej på er!

Tittar in lite för att kontrollera att ni är kvar

Vet ni att det nya träffdatumet passar sämst på hela detta år *morrar* Då ska vi nämligen flytta Fast jag får skylla mig själv när jag inte är närvarande och kan protestera högt när träffen diskuterades
    Är extremt avis på er som ska träffas. Är glad att jag var med förra gången så att jag vet hur några ser ut iaf

Hörrni, inatt får man sova en timme längre - det behöver jag

Ska skumma igenom tråden lite och se vad som hänt *nyfiken*

• cotton

Tinto - asg - du har då ett redigt projekt framför dig!

LYCKA TILL Yohanna!

Nu ska jag iväg och handla! Ska ha riktig halloween-middag ikväll! Wwooohhaaa!

• Piaf

Hej alla!!
    Har varit utan nätet sedan i fredags så därför har jag inte varit här . HAr faktist haft lite abstinens, speciellt som det är biljetter som skall beställas och så, men nu äntligen är jag tillbaka hos er, och det känns bra!!

michiara:
    Välkommen hit!!
    Här är det tryggt och gott att vara . Så det hoppas jag du fortsätter vara

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D