• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    Soleil: för att ja, vi e väll bekanta kan man säga.
    Björkeli: då får du se till att han kommer i säng tidigt ikväll då. det e en lång dag imorgon.
  • Björkeli

Soleil: Fru B smyger här i krokarna!

Hörde inte juryn! Vadå, gav de han skit? Hallå, för en gång skull var han bra ju!!

• Lalune2

Men Yohanna, då måste du hälsa henne från mig att jag tycker att hon är _skitbra_!! Och jävlar vad kräsen jag är!
    Gillar t ex inte Ola så mkt, Sebastian är bra men kör samma moves hela tiden osv.
    Men Elinas röst är bara kanon! Idag var väl dock inte hennes bästa dag.

• Lalune2

Björkeli, jasså du har sett till den lilla damen så här på kvällskvisten?

• yohanna

Soleil: jag älskar henne med. hoppas bara inte de skickar hem henne idag.. tror jens eller måns får åka. lutar nog åt jens faktiskt.

• Björkeli

Yohanna: Jo, precis... han ligger just nu o tittar på Hey Baberiba... Har du gjort det innan? Hur gick det?

Soleil: Va! Fantastisk röst? Du skojar va?
    Eller är det mina öron det är fel på...hmm... Förra veckan höll jag på o dö av skratt när hon lyckades stå o "dansa" på exakt samma sätt en hel låt... det såg ut som om hon var på ett lågstadiedisco eller nåt...

*Usch, vad elak jag är ikväll*

• Lalune2

Måns var ju asbra idag ju tycker jag!

Nä, idag tyckte jag nog att elina var sämst tyvärr...
    Men jag hoppas att Måns får åka hem.

Ja, han blev totalsågad av juryn, den stackars Måns. Jag som tyckte att han var super. Hur bra omdöme har jag då!?

• yohanna

Björkeli: ja, jag har gjort det innan (nu tror ni väll inte jag e klok som gör det igen..)

• Lalune2

Nej men inte Måns, Jens var bra och Jens blev dissad av juryn idag. Jag är ju helt ute och cyklar...

Måns gillar jag jämt nästan, Jens aldrig förutom idag.

Elina är skitbra på de höga tonerna, men inte lika bra på de låga. Hon kan ju verkligen sjunga tycker jag.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D