• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Japp...

Men vi kan väl dra ner lite till på resurserna . Det går säkert...

• fru bengtsson

Björkeli: Är det lumumban som börjat verka och gjort dig till en retsticka eller?
    Tragisk väntetid! Helt sjukt att det över huvud taget får vara så...

Piaf: Har ju sett alla delarna på bio, men hade verkligen sett fram emot att få se den sista delen ikväll igen. Får fixa den tills imorgonkväll tror jag!

• Piaf

FruB:
    Ja jag förstår, GUUUUUD vad sur jag hade blivit

Här börjar det nalkas.... Ch ska iväg och köpa godis nu (jag märkte ju till min förtvivlan att han glömde det när han handlade i eftermiddags (hur nu det kan gå till ) - sånt som måste återgäldas ) och sen kör vi

Du får se fram mot en härlig kväll imorgon, helt enkelt!!

• Piaf

HUr märkligt är det inte?

Att man bara skaffar hem de första två delarna av en trilogi?
    Fattar inta alls tanken med det

• fru bengtsson

Piaf: Ska Ludwig också se filmen ikväll? Är han en nattuggla eller....

• Piaf

Han har feber igen (o Ch me, hela familjen ligger och krasslar) och har varit soffliggande hela dagen. Så vi kuddar upp honom med mig så kollar han med oss Han kan ju inte se den ensam och på dagen så funkar det inte, så vi gör såhär.

Förstå att det låter underligt

I vanliga fall så är det nattning klockan åtta som gäller (på vardagar) o runt tio/elva på helgen. (hon som måste förklara sig och göra klart att hon inte är en oansvarig mamma vaknade visst till liv där )

• fru bengtsson

Menade absolut inte att du är en oansvarig mamma! Tycker det låter rätt mysigt, och är man sjuk ska man ha en massa förmåner som man kanske inte alltid får annars, eller hur?!

• Piaf

fruB:
    Jag vet att du inte tror det!!!

Bara jag som har den där reaktionen - förklararen - i mig!

Jobbar på att låta den hålla tyst ngn gång.... Men huuuu vad hemskt om ngn skulle tro att jag var "dålig". Inte stolt över denna egenskap

Oj, vad detta blev stort då

Nu kommer dom tillbaka med godis snart (se där, nu har jag till och med erkänt att Ludvig är med i bilden och handlar godis) så jag ska förbereda för lite sagoäventyr.

Ha det gott!

Krameli

• Björkeli

Piaf: Känn dig inte dum... Här är Madicken vaken o försöker just nu ta på sig sin pyjamaströja på benen! *suckar*

Godnatt på er godingar!!
    >--- ---

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D