• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • calcioaddict

Hej allihopa! Jag har inte varit här på evigheter känns det som, och jag hänger inte alls med i hur ni har det nuförtiden.

Ska ni flytta, Junija!?

Piaf: Jag har också en sån där evighetslista som alltid fylls på. Fast en symaskin har jag faktiskt. Jättebra när man ska lägga upp byxor och så. Vi skickade efter en enkel billig från Clas Ohlson..-)

Tinto: Jag njuter också av utrensning.

fru b: Hur är det med dig? Har det kommit någon snö på dig än?

• Piaf

calcio:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Ja, det ska inte bli något avanserat. Jag kan ju inte ens sy så det skulle vara onödigt!
    Tack för era råd

• Junija

Calcio: Samma här, har knappt hunnit eller ens orkat titta in på länge. Har varit slut som aritst

Vi flyttar inom staden vi bor, så det är inget större miljöbyte. Men vem vet, en dag så kanske vi flyttar till Skåne och bosätter oss bredvid Piaf

• Piaf

Vad tyst här blev

Sitter alla och fikar i ett annat rum?

Känns som hela fl la ner

• Junija

Fika är precis vad jag ska göra nu. Känner ni inte doften av nybryggt kaffe?

• Piaf

Junija:
    Jo, jag gör nog det...

• Tintomara

Piaf: Nädå, jag kom på att jag måste klä på mig innan jag sätter mig i bilen och kör iväg all skiten! I och för sig hade det nog varit uppskattat om jag kom till kyrkan och ringde på i pyjamas, eller vad tror du?! Måste stryka ett par brallor nu.

• Junija

Tinto: Du hade antagligen fått bli den första att köpa dina egna kläder som du just skänkt bort

• calcioaddict

Piaf: Jag har suttit i telefon här.

Junija: Här är det snarast lunchdags. Jag har med mig chili idag.

Tinto: Vilken syn!

• Junija

Calcio: Funderade på att göra chili i helgen... men det är så jobbigt att pilla bort alla bönor

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D