• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Björkeli:
    Höstlovet?? Nu menar du? Jag jobbar Man varför jag kan sitta hela dagen vid datorn är för att jag inte vhar några elever i skoklan - mysigt

• Piaf

Björkeli:

Yohanna ligger och "känner på sig"

• Junija

Det har varit en bra dag här tycker jag. Det är nästan så man kan _se_ vilka som läser här... Småflickor med gymnasiementalitet bl a. Tur att man är gammal och vis som en gråsten och nästan kan se det söta i det på nåt sätt

• Junija

Piaf: 29 år äldre än lillasyrran Det missade jag. Shit!

Yohanna: har du hört något mer förresten? Från X:et Har du bestämt hur du kommer göra?

• yohanna
    Piaf: jag garvar fortfarande åt ditt inlägg!
    Björkeli: jag känner, vad jag känner, vad jag får till mig liksom. det e svårt att säga.
    Junija: jag kommer inte träffa henne. jag bestämde mig förut. det är inte rätt mot karin och jag känner att det vilar bäst i det förflutna. visst är det tråkigt, eftersom hon är min riddare i skinande rustning, men det är bäst för mig att låta bli.
  • Piaf

Junija:
    Japp, min pappa har en dotter på fem år

• Piaf

Yohanna:
    jag me... skrattar åt mitt inlägg alltså

• Junija

Yohanna: Kan inte låta bli att fånle när jag läser din beskrivning. Det låter så fint på nåt sätt.. Som att det _hade_ kunnat bli så rätt - om omständigheterna varit annorlunda... Men som sagt, man kan ju inte få allt, och ibland måste man ta tuffa beslut.

Det viktigaste är att du känner att du inte kommer ångra dig.

• Junija

Yohanna: Måste säga att du har en förmåga att "dra med" mig i dina texter. Du skriver så medryckande och man _känner_ verkligen din känsla.

• Piaf
    Junija... känner du när Yohanna ligger och tar på sig
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D