• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Så, då säger jag godnatten

Min älskling ska lägga sig och kolla film nu, men det är en som jag inte är alls intresserad av, så jag ska göra vad jag gör bäst - sova

Finns det något mysigare än att ta täcket bort till soffan, bulla upp med massa goa kuddar och sträcka ut sig (för att snart kura ihop sig) och bara få somna in till ljuden av att en annan är vaken Jag bara älskar det...

Så, det var min kväll

Tycker om er

• Björkeli

Godnatt Goding!!

>--- ---

• Lalune2

Hej godingar (som Björkeli brukar skriva!)!

Vet ni, det är så himla mysigt att ha er att logga in till när man kommer hem från jobbet eller under dagen på helgerna. Även om man inte orkar skriva något så läser jag alltid allt som har skrivits och det är bara så himla härligt. Känns som att man känner varandra så bra!

Piaf; vi ligger i startgroparna för din födelsedag här! *Hysch, hysch, inte skvallra för Piaf!*
    Ja, körkortet är underbart när man får i hand. Maken hämtade ut sitt idag och vi satt precis och tittade på det nu ikväll, det är verkligen något speciellt.

Gisse, vilka härliga bilder från Paris! Även för mig är Paris speciellt, jag bara älskar den stan, får otrolig abstinens när jag inte har varit där på länge.

Själv har jag ikväll varit ute med några gamla kursare och druckit ett par glas vin och ätit Moules Marinières (musslor i vitvinssås), otroligt gott! Och trevligt också för den delen.

• fru bengtsson

manda är den enda ungen som inte fått någon röst i tävlingen ledsna barn, är det bra eller dåligt?

• fru bengtsson

Tack Soleil! Då hoppas jag på ketchupeffekten nu också!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D