• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Har ni förresten läst på aftonbladet att Mikael Persbrandt och Ulf Lundells dotter ska ha barn ihop? Jag som (oftast) inte brukar läsa skvallertidningar etc kastade mig genast över nyheten Jag visste inte ens att de hade hunnit lämna sina respektive, så uppdaterad är jag

• Piaf

Tinto:
    Samma här, ingen koll!
    Förra veckan stod det ju på löpsedeln att Persbrant väntade barn med flickvännen

Nu har jag och Tristan badat. Såklart så hoppade han ner i badkaret med alla kläderna på när man vände blicken åt andra hållet, för att sen stå och skrika att -Jag har ramlat!!

Hej Junija

• lasueca

Men va :? MP måste juh va jätte gammal...kanske UL dotter är med, vad vet jag
    Piaf, vaffö bada med kläderna på som Tjorven sa
    Tänk att det snart är första advent...jo jag köpte en ny advenstsstake i Swe fast jag glömde mossan...får ut o plocka iår igen..

• Piaf

lasueca:
    Tänk att det snart är min födelsedag....

• Björkeli

Piaf: Va!!! När? 34? *springer o gömmer mig....*

• Piaf

Björkeli:
    Om ganska exakt 4 1/2 timme

• fru bengtsson

Gokväll tjejer!

Är det Ok att jag bara sitter här och smygläser ikväll? Är helt trött i knoppen efter besök av min kusin och hennes två söner på dagen och barnkalas hos Mandas kusin ikväll... Det är bara att erkänna; jag är ingen ungdom längre!

• yohanna

Piaf: hur var det igår förresten`?

• Piaf

fru B:
    Kolla några få inlägg upp i tråden så ser du att du inte är ensam om att inta vara ungdom

Jag är också supertrött. Vi sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta så de stora barnen ska knoppas in och efter det så ska Ch titta på film och jag bädda upp mig i den andra soffan och soooooooooooooova Mmmm

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D