• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Yohanna:
    vad tänker du då på?

• yohanna

Piaf: fick du inte besök?

• Björkeli

Piaf: Jag hade en känsla någonstans långt bak i huvudet att du fyller år samtidigt som någon annan jag känner... o hon fyller imon, men jag vart inte helt säker... Va kul!!!!

Fru B: Okej då, det är helt ok idag. Men bara om du lovar o säga godnatt till oss i alla fall!

Hoppas du har haft en trevlig dag!!

• yohanna

Piaf: vilket bra datum o fylla år på! jag o min tjej firar imorgon med. då ska jag fira dig med i smyg.

• Piaf

Yohanna:
    Aha det var det du menade, vad gullig du är som frågar

Jo det gick jättebra! Vi hade så himla trevligt. Satt i sofforna och drack kaffe och åt choklad och kakor och pratade, pratade, pratade tills hon gick hem klockan "mitt i natten".

Hon är i fjärde månaden och är jätte fin. Var så harmoniskt att se henne och hon verkligen strålade på ett sånt där "vara gravidvis". Igår hade hon fått reda på att det var en flicka, så dagen var lite speciell

Vi skrattade nästan på oss när vi kom in på "vara hormonell och gå loss på sin partner" historier. Hon är bara för rolig och gör en massa roliga saker

• Piaf

Yohanna:
    Gör ni

Vad firar ni? Lillemusafton kanske

Nej man allvarligt! Hur länge är det nu?

• yohanna

Piaf: det är 4 månader ihop och snart 7 som kära.

• Piaf

Yohanna:
    Wow, fasiken vad tiden går....
    Grattis i förskott

• lasueca

Korkar upp champagnen (flera) för att skåla liite för tidigt, då vi alla är vakna.
    HIPP HURRA för PIAF....SKÅL amiga och hoppas du fyller massa år mer... och att vi får vara med

• Piaf

lasueca:
    tack så mycket...
    Klart det ska bli födelsedagar som vi firar tillsammans

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D