• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Jag är här nu.... Är alla andra borta då?

• Björkeli

Gokvällen!

Är alla offline...

Jag har haft en skitdag som jag hoppas att jag fort glömmer. Ibland är hela världen idioter o jag bara sååå perfekt!

Tant Raffa: Aftonbladet har kört igång en kampanj för sexuallförbrytarnas offer, så genom att bära ett vitt band så säger du Nej till vad som får pågå i vårt samhälle, du säger att du ställer upp för de som t ex blivit våldtagna.

Fru B: Jag ska ner till affären imon, de borde ha sådana där vanliga band som man kan använda när man syr o så... Öh, fattar du?
    Vet inte, heter det sidenband? Kan ingenting om sådant...

Piaf: Härlig familj du har! Hoppas ni har det mysigt nu när "lampan är släckt o allt"...

Min Elvira ligger nu o sover, medans Tony o Madicken befinner sig halvvägs till Malung... Usch, det känns konstigt... Jag har inte varit utan Madicken under så lång tid, de kommer hem först på söndag...

Stor kram på Er!! >--- ---

• Lalune2

Tjoho!

Nu har jag precis kollat klart på Medium som var skitäcklig ikväll, jag blev alldeles skakig känner jag.

GRATTIS GISSE!!!!! Det låter som att du har haft en kanondag tycker jag!

Usch, vad sur jag hade blivit på maken om han hade gjort sådär, FB.

Välkommen hit marsbarn06 och grattis till graviditeten!

• Tintomara

GRATTIS GISLÖV! Hoppas att du har haft en toppenfödelsedag!

Välkommen Marsbarn! Grattis till flickbebismagen

Hej alla andra också

• Björkeli

Hej Soleil o Tintomara!!

Soleil: Hela dagen har strulat! Försökte beställa tid hos gyn, o ska ha 6 regelbundna behandlingar. Jaha, så säger hon i telefonnen att hela nov är fullbokat förutom 1 tid. Jp, men jag ska ha 6 tider... Tackar du nej till tiden du blir erbjuden så måste jag ställa dig i väntekö för behandling. Jo, men jag kan inte tacka ja till en tid o sen ingen mer när behandlingen ska ske regelbundet! Gah!

Hon fick ringa upp igen, o lik förbannat fick jag bara den ensamma tiden i nov. Vilket innebär att jag får ta semester den dagen o gå ditt o helt enkelt bara acceptera de resterande tiderna, som jag förmodar blir intryckta i schemat, o se glad ut! Jag kan ju inte ta semester varje gång...

Sen har det varit rena rama dårhuset på jobbet idag!
    Arbetade med någon som inte kan ta eget intiativ o verkligen allt var mindre kaos. Jag brukar palla det, men ikväll höll jag på att börja gråta på jobbet.

O jag grät innan idag med, när jag beklagade mig för sambon o han inte svarade det som jag ville höra!

• Lalune2

Men lilla gumman, vilken förbannat jobbig dag du har haft!!!

Otroligt att de inte kunde erbjuda dig fler tider, sjukvården är verkligen kass idag.
    Skickar dig en styrkekram så att du kanske blir lite gladare!

Nu ska vi gå och lägga oss här, ska jobba hemma på förmiddagen imorgon och tänkte börja vid 6-tiden. Sen ska vi åka till svärisarna hela helgen.

Massor med kramar till alla men speciellt till Björkeli!

• fru bengtsson

Björkeli: Det måste väl finnas färdiga att köpa? Typ som rosa bandet? Det passar nog mina pysselhandikappade fingrar lite bättre!
    Beklagar din skitdag... Tänk att vissa människor är så uppenbart _fel_ på sitt jobb! Man kan ju bara nte gå och vänta på att få arbetsorder hela tiden, då ska man nog hellre jobba vid ett löpande band eller så...

Soleil: Jag kollade också på Medium ikväll, med Ellen sovandes i salen. Gissa hur många gånger hon vaknade för att jag hoppade till... Scary var det!

• Björkeli

Soleil: Tack! Det jag fattar minst med dagens sjukvård är ju det att jag måste få 2 behandlingar per vecka... o hur går det om det bara finns 1 tid under HELA nov? *suck*

Tack snälla du!! Sov så gott!
    >--- ---

• Björkeli

Fru B: Det jävliga är ju att det inte finns några vita band att köpa! Aftonbladet fick väl en snille idé att starta kampanjen, men inte så mkt mer... Det stod tydligen igår att än så länge fick man göra egna.

*klappar om Ellen*

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D