• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Nämen vilket skämt! Antog att det skulle säljas band för att dra in pengar, inte bara så man kan visa sympati...
    Ellen sover i sin säng nu, säkert betydligt lugnare och tryggare...

• Björkeli

Fru B: Jo, jag ville oxå köpa för att pengarna skulle gå till bra ändamål... (startade till o med en tråd om det...) Så det känns väl lite tråkigt måste jag säga, samtidigt som symboliken med bandet är skitbra.

Kan ju hoppas att det drar igång på riktigt så att säga..

Läste förresten idag att prostatacancer ska få en egen gala nästa år, precis som kvinnors bröstcancer har... Gissa vilken färg?

• Björkeli

Blå!!!

Antagligen får det bli en tråd i min dagbok....det känns ju bara så fel att missa tillfället med rosa o blå band!

• fru bengtsson

Björkeli:

Trött fru säger godnatt och tack för ännu en dag med er fantastiska kvinnor!

• Shila

jag tycker att det är på tiden att man startar en gala för prostatacancer! jag har faktist läst att andelen män som drabas är mycket mer än va kvinnor drabbas av bröstcancer. Och bandets färg kanske blir grön!

• Björkeli

Shila: Jo, jag håller med dig. Fru B känner mig, så hon vet att jag bara skämtar.
    Det stog i tidningen idag att färgen blir blå.

• calcioaddict

Godmorgon allihopa!

Björkeli: Är du riktigt säker att bandet blir blått!? Skämt åsido är det en superviktig kampanj.

• Gisse the one and only

Välkommen Shila.

Här poppar det upp nya!! Vad kul Godmorgon brudar, ska jobba snart, så vi ses senare!!!

Kram Gisse

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D