• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Godmorgon alla!

Vad konstigt det där med vita banden! Varför inte sälja så att folk verkligen tar på sig dem, att tillverka själv tror jag inte många orkar.

Björkeli: Hoppas att du får en bättre dag idag.

Petunia: Ha en bre helg hos svärföräldrarna.

Ska försöka få i oss lite frukost nu och sen packar vi lite grejer och åker till Hbg i helgen. Ha en bra dag allihopa!

• Lalune2

Godmorgon!

Jag skulle också vilja ha band att köpa. Problemet är om det ska göras egna, att folk helt enkelt inte orka/vill lägga tid på det tror jag i vårt stressade samhälle.

• fru bengtsson

Godmorgon!

Shila: Välkommen!

Tintomara: Tar ni bilen dit? Kör försiktigt isf, och ha en jättetrevlig helg!

Så, vad har ni andra för helgplaner?
    Själv ska jag _jobba_ lördag och söndag! Det känns faktiskt rätt OK, men lite overkligt måste jag säga...

• Tintomara

Fb: Ja, vi tar bilen ner. Var ju på verkstaden i onsdags för att de skulle besiktiga skadorna och besiktningsmannen tyckte inte att det var någon fara att köra bilen. Dörren har fått sig en rejäl buckla, men stängs bra och är inte svår att få upp. Kan avslöja att jag tycker det är lite läskigt att köra sen krocken, men känner att jag måste köra och försöka komma över den oron. Tack för omtanken!

Petunia: Du ska naturligtvis inte ha en bre utan bra helg med svärföräldrarna!

• Tintomara

Fb: Ska du jobba! Går du in lite extra när de behöver extrapersonal eller?

• fru bengtsson

Tintomara: Nopp! Ska jobba var tredje helg framöver, med början imorgon!

• yohanna
    Godmorgon!
    idag är det bara 2 månader tills jag fyller 20! det är även bara 4 små dagar till england. några tips om när jag borde börja packa? känner mig som en gröngöling.
  • Gisse the one and only

Yohanna

Packa dagen före resan, det räcker

Hel alla, jag är bara inne och smykikar lte, har inte tid att vara här

• fru bengtsson

Yohanna: Godmorgon!
    Det är snart 12 år sedan jag fyllde 20, men jag envisas med att tro att jag är sisådär 24-25 år ändå!
    Packa kan jag inte hjälpa dig med, är inte så resvan själv och brukar dra med mig minst dubbelt så mycket som det jag faktiskt använder...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D