• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

fb: detta va droppen. jag känner mig så förudmjukad. så himla bortgjord. aldrig mer.

• fru bengtsson

Åååh jag lider så med dig. Det gör ju så ont att bli behandlad illa av den man älskar.... Hoppas du förstår att du är värd mycket mer än någon som tycks leka med dina känslor på detta sätt!
    Skickar en hel hög med kramar och en trave näsdukar till dig. Nu gråter du ut ordentligt, sedan bär du ditt huvud högt och passar på att leva _ditt_ liv som _du_ vill ha det , tills du träffar en människa som behandlar dig med respekt och gör sig förtjänt av din kärlek och din omtanke!
    *kramar om* >--- ---

• Tintomara

Yohanna: Håller helt och hållet med Fb. Kan nog inte sägas bättre... Ledsen för din skull

• Madge

Men, yohanna . Vad hemskt .

Nu är jag hemma på rast. Varför är jag trött när jag gick och la före 21 igår

• lasueca

Yohanna Usch o fy....hon är inte snäll mot dig.jag har sagt det förr...HårdKram..

Till er andra en trevlig 1:a advent

• Gisse the one and only

yohanna

Hon är en j_vla f_tta, ursäkta ordvalet, men nu e jag förbannad

Du förtjänat bättre, det gör all människor, hon kan fara åt helvete. Hon ska inte göra dig illa, för då....

Skickar tusen kramar till dig och det finns massor med tjejer som skulle vilja ta hennes plats!!!!

Kram, från en förbannad Gisse.

• yohanna
    Gislöv: vi kan vara arga ihop! jag är fly förbannad!
    *pussar alla*
  • Tintomara

Å nu är det bara 1 kvar till 2000! Spriiiiiiiiing!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D