• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Ja precis...

När vi skulle åka hem igås så kände jag riktig ångest! En mindre panikupplevelse vällde upp in blodet på mig för jag ville INTE till stan... I stället för att bara ta det GLASS och vara glad över att vi snart bor där, så klarar jag liksom inte av att det inte redan är klart..

Tramsig man är

• fru bengtsson

Nä, inte tramsig alls tycker jag...
    Att åka hem till stan är väl förknippat med att jobba, stressa, inte hinna med att vara mamma, sambo, Mimmi och allt vad det är? Om du dessutom inte trivs och mår bra när du är på jobbet så är det väl alldeles självklart att du vill stanna kvar i din fristad - ert paradis på jorden. Helt normalt, sunt och mänskilgt i mina ögon!

• Piaf

fruB:

Jo, men det är faktist PRECIS så det är/känns. Nu står vi liksom ocg trampar på gränsen för att få börja en ny livsstil och det är klart att vi vill DIT!! Men, jag tycker CH håller sig så samlad liksom... Vilket är den rollen han brukar få ta, nu när jag tänker efter hm.... Borde kanske fundera på det där lite

• fru bengtsson

Nu ska jag ta och tillbringa lite tid med älsklings-Manda medans Ellen sover.

Puss på er!

• Piaf

FruB:
    Ha det så jättemysigt med din lilla prinsessa

Kram

• yohanna

Piaf: hon ringde ju massor igår.. vi ska snacka senare på internet. tycker hon iaf.

• Piaf

Men vad säger hin då?

Tycker hon själv att det är ok, det hon syslar med?

• yohanna

Piaf: ibland tror jag faktiskt det. jag var jättelugn när hon ringde igår, sa lugnt o sansat vad jag tyckte om hennes svinerier.

• Piaf

Ja, kan du hålla dig lugn och cool till henne så vinner du ju jättemycket på det själv. Vet själv hur svårt det kan vara...

Hur känner du då?
    Börjar du få en annan bild av henne kanske?

• yohanna
    Piaf: ja verkligen. hon e verkligen helt känsokall. känns som all vår tid ihop va en lögn, det e nog det som känns sorgligast.
    nu ska jag bädda ner mig, har 38,5 i temp.
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D