• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tintomara

Nu har jag också lagt in nya bilder i mitt krypin. Jag skulle för första gången försöka ta en bild på bägge ungarna för att kunna beställa sådana där julkort ni vet. Hur lätt är det då? Sarah ville hela tiden peta in sitt tärnljus i ögat av någon anledning! Och att sen få dem att titta in i kameran utan att någon ser konstig ut är en omöjlighet Jag beundrar skolfotografer! Jag fick 1 bild på de bägge som inte är suddig eller något annat tjorv med...

• Tintomara

Yohanna: Men då ville hon ju att du skulle läsa det Skulle det vara ett lättare sätt att göra slut eller

• Piaf

Tinto:
    Det är det jag också tänker! Att hon VILL ju såra dig på något j-la vis Pucko!!!

• yohanna

Det sa hon med att hon ville förut. hon sa att det var hämnd för saker som hänt innan i vår relation. då sa jag, men stopp där! jag tar ansvar för mina handlingar och du för dina. ingen ska lägga nån skuld på mig!

• Piaf

Yohanna:
    Eller hur!! Vad dum hon är? Så kan man väl inte göra heller?

Och dessutom, ja visst, du blir ledsen -det är klart - men den som står och ser väldigt DUM ut i det här, det är ju HON!!

• yohanna
    idag har jag lärt mig något viktigt. en läxa för livet.
    bara för att hjärtat går sönder gör inte jag det. innan har jag alltid fallit i bitar, hela jag, hela mitt liv har raserats när hjärtat gått sönder. idag har jag lärt mig att man kan ha ont och skratta ändå. man kan leva ändå.
    jag kan fortfarande säga tre saker jag e bra på, tre saker jag gillar hos mig själv, tre anledningar till att jag e glad för att jag är jag. jag vägrar rasa ihop, jag kommer inte göra det. för det är inte okej längre.
    och om jag går o lägger mig nu och gråter tills jag somnar, så är det okej. för jag känner mig så glad, efter alla år av att ha vandrat i en känslolös dimma, att känna något överhuvudtaget. fast jag önskar att känslan inte var den som den är.
    hjärtat kan skava mot tankarna, det är okej. men det är inte okej att ge upp det jag börjat jobba för och ska fortsätta jobba för, nämligen ett starkare jag. även om hjärtat går sönder, så gör inte jag det.
  • Gisse the one and only

yohanna

Du har hittat hem! Så glad jag blir för din skull, jag förstår att du haft det kämpigt.

Du älskar dig själv och det är sååå himla viktigt för annars blir man aldrig lycklig på riktigt.

Välkommen "hem" yohanna!

Kram Gisse.

• fru bengtsson

Yohanna: Instämmer med Gislöv, välkommen "hem". Sitter här med en klump i halsen och är så glad för din skull.
    Massor med kramar till dig! >--.-p---

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D