• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Yohanna: Fast just nu är hon inte ett gosknytte, utan en övertrött, arg, slingrande och hal ål...

• Piaf

Här hemma har vi precis kollat klart på en film och nu ska jag natat inmig själv

Önskar er alla en fin och god natt och till "FruB" vill jag säga, keep up the good work, med att vara den fina mamman du är, så ska du se att din lilla orm snart är lika ljuvlig och lugn som hon är på ditt fina kort i galleriet

Godnatt alla sköna flickor!

• yohanna

fb: äsch, alla har vi lite frustration vi måste få ut ibland. ett åligt temperamentsfullt gosknytte då!

• fru bengtsson

Piaf: Tack för dina fina ord.
    Tror jag lyckades, för nu sover hon i min famn - denna ljuvliga lilla varelse.
    Tänk så fort det skiftar, från arg ål till ljuvlig på bara några minuter...

• fru bengtsson

Yohanna: Om du bara visste hur rätt du har i "temperamentsfull"!

• yohanna

fb: det är ett riktigt tecken på välmående det där med att våga uttrycka o visa sina känslor.

• fru bengtsson

Gdmorgon!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra natt, och att dagen blir minst lika bra!

Jag bjuder på kaffe och macka till frukost idag bara, har inte råd med något mer exklusivt så här innan jul... Om det är någon som är sugen på te finns det naturligtvis också att tillgå.

Idag är det babymassage på förmiddgen och sedan är det städ och handling på eftermiddagen. Flickornas farfar med sambo kommer imorgon och då kan vi ju åtminstone låtsas att jag _visst_ hinner med att hålla undanplockat och rent här hemma!

• Madge

Fru B: Tack för frukost! Passar bra . Hoppas du får en bra dag med allt du ska göra.

Björkeli: Sambon gav mig en hemmagjord kniv första gången han var med på när fyllde år (alltså första året vi var ihop ). Sen har jag absolut ingenting att berätta (mig veterligen iaf). Är bara lite nere, varför förstår jag inte, men jag går här hemma och funderar och tänker. Drar upp en massa gammalt

• fru bengtsson

Madge: Nämen, är du lite ledsen för något? *kramar om* Behöver du oss, så finns vi här - dag som natt!

• Sofie75

Godmorgon!

Gud vad det är mörkt ute hela tiden nu.
    Man har ju inte alls lust att kliva upp om mornarna.

Nu vill jag ha snööööö!!!
    Hallå, det är vinter och då ska man få snö!

Tack för frukosten Fru B. Det smakade gott!
    Du är alltid lika gästvänlig.

Madge: Ibland trillar man dit, under ytan fast man inte vill det. :-
    Hang in there!
    Du kommer tillbaka!
    Ibland kan jag själv känna så runt pms tiden... om du nu brukar känna av det.
    Hoppas att det går över snart.

Själv slutar jag 12 idag och ska åka och handla inför tjejmiddagen jag ska ha på lördag, vilket känns sådär när jag igår upptäckte att jag var rellativt pank.
    Men, alla ska vara med och betala, så jag får lägga ut och så får vi tillbaka endel sen.
    (Det är alltid jag och min ena bästis som håller i det)
    Sen ska jag hem och tok-städa, ha tvättstugan och gå till fritids på öppet hus och laga finsk korvsoppa till min familjs glädje.

Japp, det var mina planer för dagen.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D