• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Soleil: Typ....allt! Nä, men vi har rätt mycket nya filmer som vi inte sett faktiskt. Sen kan man ju alltid fara och hyra eller så....

• Madge

Så kan vi ha final på träffen ! Kan ta med filmkameran och filma .

• fru bengtsson

Manda brukar sjunga en snapsvisa... Som tur är har jag lyckats intala henne att man _visst_ ska sjunga vatten - inte brännvin!

• Madge

Jag har en tjock bok med svenska visor(?) av olika varianter . Kanske inte är svenska, det är en bok med låttexter iaf . Den ligger nerpackad nu...

• Lalune2

Ha ha ha Madge! Vilken kanonidé.

Hmm FB... Kan inte rekommendera Mr and MRs Smith, dålig handling men kul iofs att se just för att de träffades.

Finding Neverland är helt underbar, jätte jättebra. Coach Carter är bra. Saving Christmas med Ben Affleck garvade vi rätt bra åt, kanske hade dålig humor vid det tillfället!

• fru bengtsson

Tack för tipsen Soleil! Vi får se vad det blir.

Madge: Bara du inte tror att du ska komma undan att sjunga själv genom att filma så....

• Madge

"Mr & Mrs Smith" tycker jag var rätt bra. Men min favoritfilm är nog ändå just nu "Så som i himmelen"

• Madge

Men filmkameran måste jag nog ändå ha med mig . Då kan jag bevisa alla saker ni kommer att göra .

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D